ظاهر

یک سایت باید از نظر بصری جذاب ، صیقلی و حرفه ای باشد. به یاد داشته باشید ، این نشان دهنده شرکت شما ، محصولات و خدمات شما است. وب سایت شما ممکن است اولین و تنها تصوری باشد که مشتری بالقوه از شرکت شما دریافت می کند.

به احتمال زیاد یک سایت جذاب تأثیر مثبتی ایجاد می کند و بازدیدکنندگان را پس از ورود به سایت شما حفظ می کند. همانطور که مشاغل بزرگ و کوچک همچنان در حال پر شدن در وب هستند ، چالش شما جلب و حفظ توجه کاربران است. ایده هایی مانند این چیزی است که متخصصان روابط عمومی برای موفقیت در کسب و کار خود به آن توجه می کنند.
دستورالعمل ها

    استفاده خوب از رنگ: یک رنگ بندی مناسب شامل 2 یا 3 رنگ اصلی است که به خوبی ترکیب شده و روحیه یا لحن مناسبی را برای کسب و کار شما ایجاد می کند. در رنگ زدن زیاده روی نکنید ، زیرا می تواند از محتوای نوشته شده منحرف شود.

    متنی که به راحتی قابل خواندن است: راحت ترین ترکیب خوانده شده ، متن سیاه روی زمینه سفید است ، اما اگر کنتراست در محدوده مناسب باشد ، بسیاری از ترکیب های رنگ دیگر قابل قبول هستند. از فونت هایی استفاده کنید که به راحتی قابل خواندن هستند و در اکثر سیستم های رایانه ای امروزی یافت می شوند. بسته به مخاطبان شما اندازه فونت متن پاراگراف را بین 10 تا 12 امتیاز حفظ کنید.

    گرافیک های معنی دار: گرافیک ها مهم هستند ، زیرا تنوع بصری را ایجاد می کنند و برای یک صفحه خسته کننده از متن جذاب هستند. با این حال ، بیش از حد از آنها استفاده نکنید و مطمئن شوید که به محتوای نوشته شده خود معنی یا زمینه اضافه کنید. هیچ صفحه ای را با بیش از 3 یا 4 تصویر بیش از حد بار نکنید.

    عکاسی با کیفیت: یک راه ساده برای افزایش جذابیت بصری استفاده از عکاسی با کیفیت بالا است. تصاویر محصول با کیفیت بالا برای خرده فروشان آنلاین اهمیت ویژه ای دارد.

    سادگی: آن را ساده نگه دارید و به فضای سفید کافی اجازه دهید. چیدمان های شلوغ به بینندگان اجازه می دهد تا روی پیام شما تمرکز کنند. سایت خود را با طراحی ، انیمیشن یا جلوه های بسیار پیچیده بیش از حد بار نکنید تا بینندگان خود را تحت تأثیر قرار دهید.

طراحی سایت
محتوا

در کنار سبک ، سایت شما باید دارای محتوایی باشد. به یاد داشته باشید که مخاطبان شما به دنبال اطلاعاتی هستند که به آنها در تصمیم گیری کمک کند ، بنابراین باید آموزنده و مرتبط باشد. از این فرصت برای افزایش اعتماد بازدیدکنندگان به دانش و شایستگی شرکت خود استفاده کنید.
دستورالعمل ها

    کپی کوتاه و سازماندهی شده: موضوعات را به وضوح برچسب بزنید و متن خود را به پاراگراف های کوچک تقسیم کنید. بازدیدکنندگان خود را با متن بصری غافلگیر کننده خسته نکنید. کمتر از 10 ثانیه فرصت دارید تا بازدیدکنندگان خود را جذب کنید ، بنابراین با واضح ، مختصر و قانع کننده توجه آنها را جلب کنید.
    محتوای خود را به طور مرتب به روز کنید: هیچ کس دوست ندارد یک مطلب را بارها و بارها بخواند. محتوای مرده یا ثابت بازدیدکنندگان را به سایت شما باز نمی گرداند!
    با بازدیدکنندگان خود صحبت کنید: تا جایی که ممکن است از کلمه شما استفاده کنید. استفاده از من ، ما و ما را به حداقل برسانید.
    یک حرفه ای را در نظر بگیرید: مگر اینکه نویسنده خوبی باشید ، برای نوشتن یا ویرایش محتوای متنی خود از یک متخصص استفاده کنید. منبع نگارش خوب نحوه نوشتن برای وب است.

اما گلیتز چطور؟

گرافیک چشمگیر و انیمیشن وسوسه انگیز است و می تواند تأثیر بسیار مثبتی بر تجربه کاربر داشته باشد. فقط از آنها به طور مناسب استفاده کنید و برخی از دستورالعمل های ساده را در ذهن داشته باشید:

از چند رسانه ای برای سرگرم کردن و روشن کردن چشم اندازهای خود استفاده کنید. یک بنر متحرک ، ویدئوی جذاب یا محتوای تعاملی به "ضریب علاقه" سایت شما اضافه می کند و بازدیدکنندگان شما را بیشتر در اطراف خود نگه می دارد. اما - بازدیدکنندگان خود را مجبور به تحمل چیزی نکنید که به آن علاقه ندارند یا برای آن وقت ندارند و اجازه ندهید "رسانه های غنی" بر محتوای دیگر شما غلبه کنند.

آن را "رفتن" کنید. پادکست ها ، ارائه ها و فرم های قابل بارگیری را برای کاربرانی که نمی توانند مدت طولانی بمانند ، اما می خواهند برخی از اطلاعات شما را با خود ببرند ، ارائه دهید.

از محتوای HTML خود به خاطر ناهنجاری غافل نشوید. موتورهای جستجو گوش ندارند و نمی توانند Flash ، JavaScript یا حتی PDF را بخوانند.