توضیحات

پشتیبانی

 

پشتیبانی شبکه‌های کامپیوتری

به مفهوم نگهداری، مراقبت و رفع ایرادات شبکه در بخش‌های نرم افزاری و سخت افزاری می‌باشد. داشتن یک تیم پشتیبان شبکه در دنیای امروزی یک امر کاملا ضروری محسوب میشود چرا که با امنیت اطلاعات در شبکه‌های کامپیوتری سر و کار دارد و اگر به درستی و در مدت زمان کوتاهی ارئه نشود، خسارت‌های جبران ناپذیری برای سازمان به دنبال خواهد داشت.
شرکت راهکار الکترونیک سهند ، ارائه دهنده‌ی خدمات پشتیبانی شبکه در تبریز، از اهمیت این موضوع به خوبی واقف است و دائما درحال ارتقای دانش تیم مهندسی خود متناسب با علم روز می‌باشد تا بتواند با ارائه‌ی خدمات متمایز و مشاوره‌های تخصصی و به موقع ، از مشکلات کامپیوتری و شبکه پیشگیری کرده و در صورت بروز مشکل در اولین فرصت آن را برطرف سازد.
شرکت راهکار الکترونیک سهند با داشتن سابقه زیادی در این زمینه تعهد میدهد همواره مناسب‌ترین و به صرفه‌ترین استراتژی‌ها را برای جلوگیری از خرابی شبکه و ایجاد امنیت سازمان شما پیاده سازی کند. تیم مهندسی و کارشناسان راهکار الکترونیک سهندپ از بهترین مهندسان بوده و همگی دارای تحصیلات آکادمیک و مدارک شبکه می‌باشند. راهکار الکترونیک سهندخدمات باکیفیت را بر اساس تجارب این چند ساله ارائه می‌دهد و در نهایت آرامش کامل را برای تک تک افراد شرکت شما فراهم می‌کند تا با خیال راحت بر کسب و کار و تجارت خود تمرکز داشته باشید.

پشتیبانی سایت

با گسترش حضور کسب و کار های مختلف در دنیای مجازی از طریق طراحی وب ، کسب اطمینان از خدمات نگهداری و پشتیبانی سایت یکی از ضروری ترین اقدامات و مهم ترین دغدغه های صاحبان مشاغل به شمار می رود. راه اندازی Website یک روش ماندگار و کارآمد برای تبلیغات آنلاین محسوب می گردد، اما مطمئنا بعد از پباده سازی، نیاز به پشتیبانی سایت خواهد داشت. در بازه های زمانی مختلف لازم است تا یک نیروی متخصص به رفع خطاهای فنی احتمالی و اجتناب ناپذیر به وجود آمده بپردازد و البته پروسه پشتیبانی و نگهداری سایت های اینترنتی تنها به این مقوله محدود نمیشود و از جنبه های مختلفی می توان آنرا تامین نمود.

ما در مجموعه خود با برخورداری از سوابق اجرایی مفید، ارائه دهنده خدمات طراحی، باز طراحی، بهینه سازی و سئو سایت ، نگهداری و پشتیبانی سایت به متقاضیان ارجمند می باشیم. لازم به ذکر است که ایجاد تغییرات در کد نویسی صفحات وب و افزودن قابلیت ها و امکانات جدید در سایت ، به عنوان خدمات نگهداری و پشتیبانی سایت در نظر گرفته می شود و شما می توانید با بررسی و ملاحظه نمونه کارهای طراحی و پشتیبانی ما، میزان کیفیت کار نهایی را تشخیص بدهید و با تکیه بر این مورد بهتر تصمیم بگیرید و پشتیبانی سایت خود را تماما به کارشناسان مجرب و متخصص ما بسپارید و دیگر هیچ گونه نگرانی از این بابت نداشته باشید