اخبارو مقالات

درک طراحی سایت

وقتی رسانه خود را درک کنیم، طراحی بهتری پیدا می کنیم. با این حال، حتی در این اواخر فرهنگی، بسیاری از مردم طراحی سایت را درک نمی کنند. در میان آنها می توان برخی از برجسته ترین رهبران تجاری و فرهنگی ما را یافت، از جمله تعدادی که تسلط عمیقی از طراحی دارند - به جز مواردی که به وب مربوط می شود.

 

 

برخی از کسانی که طراحی سایت را نمی دانند، با این وجود، کار ایجاد وب سایت یا نظارت بر طراحان و توسعه دهندگان وب را دارند. با این وجود، دیگرانی که طراحی سایت را نمی دانند، به طور حرفه ای وظیفه ارزیابی آن را از طرف بقیه ما دارند. کسانی که کمترین درک را دارند بیشترین سروصدا را ایجاد می کنند. آنها کسانی هستند که اتهامات را هدایت می کنند، درها را به هم می کوبند، و پول پرتاب می کنند - به سمت افراد و چیزهای اشتباه.

 

اگر ما سایت های بهتر، کار بهتر و مشتریان آگاه تر می خواهیم، ​​نیاز به آموزش از ما شروع می شود.

 

ترجیح املاک و مستغلات به معماری

 

درک طراحی سایت سخت است وقتی که وب را درک نکنید. و درک وب سخت است وقتی کسانی که برای توضیح آن پول می گیرند یا خودشان آن را نمی فهمند، یا به دلایل تجاری مجبور هستند برخی از چیزهایی را که می دانند سرکوب کنند، با تأکید بر Barnumesque بیش از درخشان.

 

و از تک بعدی بودن روایت خبری خسته می شود. به ما گفتند در سال 1994 وب عجیب و غریب و وحشی بود. در سال 99 یک پادشاه ساز بود. در سال 01، یک مجسمه نیم تنه. در سال 2002، اخبار وبلاگ ها را کشف کردند. در سال 2004، وبلاگ نویسان مهمان در CNN توضیح دادند که چگونه روزنامه نگاران شهروند اخبار و دموکراسی را دوباره ابداع می کنند و تعیین می کنند که چه کسی در انتخابات ریاست جمهوری آن سال پیروز می شود. من فراموش کردم که چگونه آن یکی شد.

 

وقتی پیش‌بینی‌های پوچ به مرگ مضحک می‌میرند، هیچ کس از اتاق خبر استعفا نمی‌دهد، آنها فقط خط جدیدی را به آب می‌اندازند – مانند بازاریاب‌هایی که شعاری را جایگزین می‌کنند. پس از دهه‌ها کالایی‌سازی اخبار، آنچه که شگفت‌انگیز است این است که هنوز تعداد خبرنگاران خوبی وجود دارد و بسیاری تلاش می‌کنند تا اطلاعات دقیق را در اختیار عموم قرار دهند. گاهی اوقات تقریباً می توان آن را از زیر غرش چیزهای عجیب و غریب و استثنایی شنید.

 

و از تک بعدی بودن روایت خبری خسته می شود. به ما گفتند در سال 1994 وب عجیب و غریب و وحشی بود. در سال 99 یک پادشاه ساز بود. در سال 01، یک مجسمه نیم تنه. در سال 2002، اخبار مردمی وبلاگ ها را کشف کردند. در سال 2004، وبلاگ نویسان مهمان عرق کرده در CNN توضیح دادند که چگونه شهروندان روزنامه نگار در حال اختراع اخبار و دموکراسی هستند و تعیین می کنند که چه کسی در انتخابات ریاست جمهوری آن سال پیروز می شود. من فراموش کردم که چگونه آن یکی شد.

 

تایپوگرافی، معماری و طراحی وب

 

مشکل اینجاست که طراحی وب، اگرچه از عناصر طراحی گرافیکی و تصویرسازی استفاده می کند، به آنها نقشه نمی دهد. اگر باید وب را با رسانه های دیگر مقایسه کنید، تایپوگرافی انتخاب بهتری خواهد بود. برای طراحی وب، مانند یک تایپ فیس، محیطی برای بیان شخص دیگری است. دور بمانید و من به شما خواهم گفت که طراحی سایت مانند irres است.

 

معماری (نوعی که از فولاد و شیشه و سنگ استفاده می‌کند) نیز مقایسه مناسبی است – یا حداقل، مناسب‌تر از طراحی پوستر. معمار هواپیماها و شبکه هایی را ایجاد می کند که رفتار پویای افراد را تسهیل می کند. پس از طراحی، معمار کنترل را رها می کند. با گذشت زمان، افرادی که از ساختمان استفاده می کنند، مفهوم طراحی معمار را برجسته می کنند و به آن می افزایند.

 

البته، همه مقایسه ها ذاتاً غیرقابل قبول است. "لندون فراخوان" تلویزیون چیست؟ جین آستین طراحی خودرو کیست؟ مادام باترفلای به خاطر نداشتن دنباله تعقیب و گریز ماشین کمتر زیبا نیست، کره بادام زمینی هم کمتر خوش طعم نیست زیرا نمی تواند برقصد.