اخبارو مقالات

5 دلیل برای اینکه هر کسب و کاری به یک وب سایت نیاز دارد

آیا کسب و کاری بدون وب سایت دارید؟

 

ما دلایلی را درک می‌کنیم که چرا ممکن است در ساختن یک کسب‌وکار خود مقاومت کنید: «من از فناوری آگاه نیستم»، «آنها خیلی گران هستند»، «زمان ندارم» یا بدنام «من به اندازه کافی کسب و کار دارم و من به یکی نیاز ندارم». واقعیت این است که شما نیازی به دانش فنی ندارید، ایجاد یک وب سایت حرفه ای برای کسب و کار شما می تواند ارزان و آسان باشد، و حتی ساده تر کردن آن برای شما – نداشتن وب سایت برای شما زمان و هزینه دارد.

 

این را بررسی کنید… 81٪ از مردم قبل از تصمیم گیری برای خرید در مورد یک کسب و کار یا خدمات در اینترنت تحقیق می کنند. این 25.92 میلیون نفر است که به دنبال کسب و کار آنلاین هستند. با این حال، 46 درصد از صاحبان کسب و کار «کسب و کار در حال حاضر نیازی به آن ندارد» را به عنوان دلیل شماره 1 خود برای نداشتن وب سایت ذکر کردند. ما آمارگیر نیستیم، اما می‌توانیم ببینیم که یک گسست آشکار در اینجا وجود دارد.

 

هنوز مطمئن نیستید که آیا کسب و کار شما به یک وب سایت نیاز دارد؟ به خواندن ادامه دهید

1. داشتن یک وب سایت باعث جذب مشتریان جدید به کسب و کار شما می شود و پول بیشتری برای شما به ارمغان می آورد.

 

ما این آمار را خیلی دوست داریم، دو بار به آن اشاره می کنیم: 81٪ از مردم قبل از تصمیم گیری برای خرید، درباره یک کسب و کار یا خدمات آنلاین تحقیق می کنند. اگر وب سایت ندارید، شانسی برای تصاحب سهمی از این بازار ندارید.

 

وب سایت شما می تواند 24/7/365 در دسترس باشد حتی زمانی که شما نیستید. یک وب سایت به عنوان حامی کسب و کار همیشه فعال شما در طول ساعات اداری و خارج از آن عمل می کند.

 

وب‌سایت‌ها به شما کمک می‌کنند تا تعداد بیشتری از ارجاع‌های موجود خود را تبدیل کنید، زیرا اکثر مردم هنوز تحقیقات خود را انجام می‌دهند و شما را در مقابل رقبایتان قرار می‌دهند.

2. به سادگی با داشتن یک وب سایت، اعتبار فوری به کسب و کار خود اضافه کنید.

 

مصرف کننده قرن بیست و یکم شکاک است. در واقع، 56٪ از مردم اظهار داشتند که بدون وب سایت به یک تجارت اعتماد نمی کنند. داشتن یک وب سایت خوب فوراً اعتبار شما را به عنوان یک تجارت قانونی افزایش می دهد.

 

اولین برداشت ها به حساب می آیند و وب سایت ها به شما این امکان را می دهند که با یک مقدمه به خوبی طراحی شده برای کسب و کار خود، تأثیر بسیار قوی داشته باشید.

 

یک وب سایت می تواند به نشان دادن تخصص شما و موقعیت بهتر کسب و کار شما کمک کند. یک وب سایت می تواند ابزار شماره یک شما برای برجسته شدن در میان جمعیت باشد.

3. آنقدرها هم که فکر می کنید سخت یا گران نیست.

 

برای داشتن یک وب سایت نیازی به دانش فنی ندارید. بسیاری از شرکت های توسعه وب دارای فرآیندهای ثبت نام بسیار ساده هستند که این فرآیند را برای شما سریع و بدون دردسر می کند.

 

می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد. وب سایت ها نسبت به هر شکل دیگری از تبلیغات، بازگشت سرمایه بهتری را ارائه می دهند. اگر قصد بازاریابی کسب و کار خود را دارید، یک وب سایت باید اولویت اول شما باشد.

 

با گذشت زمان، سرمایه‌گذاری نسبتاً کم برای ایجاد یک وب‌سایت تجاری، با جذب مشتریان جدید و ایجاد برند شما، سود سهام را به همراه خواهد داشت. به علاوه، این یک هزینه قانونی قانونی و حذف مالیات است.

4. داشتن یک وب سایت باعث صرفه جویی در وقت شما می شود.

 

چه در حال تجارت ایمیل، گرفتن تماس یا ارسال پیشنهادات باشید - برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه زمان بر است. وب سایت شما می تواند با ارائه پاسخ به سوالات و سوالات رایج مشتریان، در این زمان صرفه جویی کند. این برای شما چه معنایی دارد؟ می توانید وقت خود را صرف انجام کارهای ارزشمندتر کنید.

5. موقعیت خود را تعیین کنید و کنترل برند خود را حفظ کنید.

 

یک وب سایت به عنوان یک پلت فرم برای پیام های شما عمل می کند و درک آنلاین از تجارت شما را شکل می دهد به گونه ای که کانال های رسانه های اجتماعی شما نمی توانند ارائه دهند.

 

این پلتفرم به شما امکان می دهد تا خود را در بازار قرار دهید تا نوع دقیق مشتریان مورد نظر خود را بدست آورید.

 

بسیاری از صاحبان کسب و کار به صورت آنلاین، گاهی ناآگاهانه و/یا منفی مورد بررسی قرار گرفته اند. این چگونه بر شما تاثیر دارد؟ 79 درصد از کاربرانی که نظرات آنلاین را می خوانند، آنها را باور می کنند. با ارسال نظرات مثبت خود با این منفی نگری مبارزه کنید.