اخبارو مقالات

معیارهای انتخاب بهترین شرکت طراحی وب

معیارهای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

یک وب سایت می تواند دارایی ارزشمندی برای بسیاری از مشاغل و سازمان هایی باشد که امیدوارند حضور آنلاین خود را گسترش دهند. در حالی که ایجاد یک وب سایت برای بازاریابی کالاها و خدمات می تواند یک انتخاب عالی برای بسیاری از شرکت ها باشد، پیدا کردن یک شرکت طراحی سایت خوب می تواند دشوار باشد. راهنمای زیر نکات موثری در مورد نحوه انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت در مین ارائه می دهد.

1. کیفیت طراحی وب سایت

 

یکی از ساده ترین راه ها برای تعیین توانایی های یک شرکت طراحی وب، مشاهده وب سایت آن است. اگر آنها بتوانند یک وب سایت با ظاهر عالی برای خود تولید کنند، می توانند یک وب سایت عالی برای شما نیز ایجاد کنند. اطمینان حاصل کنید که وب سایت شرکت طراحی سایت فاقد صفحه، غلط املایی یا نقص گرافیکی است که ظاهر آن را کاهش می دهد.

2. مجموعه ای از کار برای مشتریان قبلی

 

بسیاری از شرکت های طراحی سایت، مجموعه ای از کارهای قبلی خود را ارائه می دهند. در حالی که برخی از مشتریان ممکن است ترجیح دهند وب سایت خود را در نمونه کارها یک شرکت طراحی سایت قرار ندهند، بسیاری با این روش راحت هستند. مطمئن شوید که به وب سایت های مشتری نگاهی دقیق بیندازید.

 

اگر وب سایت های مشتری به طور قابل توجهی بدتر از سایت شرکت طراحی وب به نظر می رسند، می تواند نشان دهنده این باشد که شرکت طراحی وب کار خود را به یک شرکت ارزان قیمت دیگر برون سپاری می کند. به عبارت دیگر، شرکت طراحی وب به عنوان یک واسطه عمل می کند.

3. اطلاعات تماس

 

هنگام انتخاب یک شرکت طراحی وب، مطمئن شوید که می توانید به سرعت و به راحتی با یک شخص واقعی صحبت کنید. یکی از بهترین راه‌ها برای اطمینان از اینکه می‌توانید با یک شخص واقعی تماس بگیرید، بررسی اطلاعات تماس موجود در وب‌سایت شرکت است.

 

اگر یک شرکت طراحی وب فقط یک فرم تماس آنلاین یا یک آدرس ایمیل ارائه دهد، ممکن است در آینده تماس با آنها دشوار باشد. در حالت ایده آل، یک شرکت طراحی وب باید هم آدرس ایمیل و هم آدرس فیزیکی را برای بازدیدکنندگان وب سایت خود ارائه دهد. اگر هیچ یک از اینها در دسترس نباشد، ممکن است یک پرچم قرمز باشد.

4. حضور در رسانه های اجتماعی

 

حضور قوی در رسانه‌های اجتماعی، نشانگر یک شرکت طراحی وب خوب است. بسیاری از شرکت های طراحی وب خدمات خود را در سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و غیره عرضه می کنند. در حالی که یک راه ارزشمند برای یک شرکت برای بازاریابی محصولات و خدمات خود است، رسانه های اجتماعی یک خیابان دو طرفه هستند.

 

در بسیاری از موارد، اطلاعات منفی در مورد یک شرکت در صفحه فیس بوک آن ظاهر می شود. در توییتر، اطلاعات منفی ممکن است تحت هشتگ های خاص مرتبط با دسته یک شرکت نشان داده شود. با بررسی شهرت یک سرویس طراحی وب سایت در رسانه های اجتماعی، مطمئن می شوید که یک شرکت تجربیات منفی زیادی با مشتریان خود نداشته است.

5. انجمن های طراحی وب آنلاین

 

انجمن های طراحی وب آنلاین منبع عالی دیگری برای بررسی یک شرکت طراحی وب هستند. انجمن های طراحی وب ترکیبی از شرکت ها و مشتریان هستند. در بسیاری از موارد کاربران این انجمن ها شرکت های مختلف طراحی سایت را بررسی می کنند.

 

آنها تجربیات خود را با دیگران به اشتراک می گذارند. از آنجایی که انجمن‌ها یک موضوع به سبک بحث و گفتگو برای اشتراک‌گذاری اطلاعات فراهم می‌کنند، این می‌تواند راهی عالی برای یافتن اطلاعات بیشتر از آنچه که از طریق سرویس‌های مرور سنتی یافت می‌شود، باشد.

 

6. خدمات طراحی وب سایت Front-end در مقابل Back-end

 

همه وب‌سایت‌ها هم یک فرانت‌اند و هم یک بک‌اند دارند. بخش جلویی یک وب سایت شامل همه چیزهایی است که برای کاربران قابل مشاهده است. به عنوان مثال، هنگامی که فردی از یک وب سایت بازدید می کند، طراحی جلویی را می بیند. این می تواند شامل مطالب بازاریابی، نمونه کارها، اطلاعات تماس، لیستی از خدمات ارائه شده، کلیپ های ویدئویی و موارد دیگر باشد.

 

همه این عناصر توسط بک‌اند یک وب‌سایت پشتیبانی می‌شوند. بک‌اند یک وب‌سایت شامل سخت‌افزار و نرم‌افزاری است که به یک وب‌سایت اجازه نمایش داده می‌شود. بدون کارهای پشت صحنه ای که در بسیاری از وب سایت ها انجام می شود، مشاهده آنها امکان پذیر نخواهد بود. به طور خلاصه، مطمئن شوید که آنها می توانند هر دو را انجام دهند. آنها باید بتوانند وب سایت هایی تولید کنند که از نظر بصری برای مخاطبان خود جذاب باشد. وب سایت نیز باید عملاً بی عیب و نقص عمل کند.

 

7. برو Local

 

در حالی که امکان استخدام یک شرکت طراحی سایت کم هزینه در خارج از ایالات متحده وجود دارد، این امر دارای تعدادی چالش مهم است. در حالی که هزینه ها کمتر است، استخدام طراحان وب سایت خارجی اغلب منجر به کاهش کیفیت محصول نهایی می شود. علاوه بر این، موانع زبانی و تفاوت‌های زمانی می‌تواند ادامه پروژه را دشوار کند.

 

با استخدام یک شرکت طراحی سایت در مین، می توانید یک وب سایت با کیفیت بالا به سرعت و به راحتی ایجاد کنید. علاوه بر زمان‌بندی بهتر، استخدام یک شرکت طراحی سایت محلی تضمین می‌کند که می‌توانید طراحی یک وب‌سایت را به دلخواه خود هدایت کنید. در بسیاری از موارد، شرکت های طراحی وب در مین مکان فیزیکی برای جلسات حضوری دارند. این می تواند راهی عالی برای اطمینان از دریافت وب سایت عالی باشد.

 

 

8. مقایسه هزینه

 

مهمتر از همه، مقایسه هزینه شرکت های مختلف طراحی سایت قبل از تصمیم گیری ضروری است. بسیاری از شرکت ها می توانند تخمین تقریبی از هزینه طراحی یک وب سایت ارائه دهند. در برخی موارد، برآورد قیمت بین شرکت های مختلف می تواند تا 10 برابر یا بیشتر متفاوت باشد.

 

کیفیت یک تیم طراحی سایت اغلب با قیمت در ارتباط است. برخی از شرکت های طراحی سایت ممکن است به طور قابل توجهی هزینه های زیادی را از مشتریان خود دریافت کنند. به همین دلیل، همیشه ایده خوبی است که با شرکت های مختلف طراحی وب تماس بگیرید تا بهترین قیمت را پیدا کنید.