اخبارو مقالات

اهمیت بک لینک

طراحی سایت ارزان در تبریز-شرکت های طراحی سایت در تبریز

بهینه سازی موتورهای جستجو شامل چندین کار مختلف و قطعات متحرک است که هر یک از آنها به همان اندازه برای سلامت و قدرت وب سایت شما مهم هستند. پیوندهای پشتیبان یک جنبه اساسی سئو هستند زیرا به ایجاد دامنه وب سایت شما کمک می کنند ، که مستقیماً به رتبه بندی نتایج جستجو کمک می کند. با این حال ، اهمیت بک لینک ها فراتر از این است.

 

با StatCounter ، می توانید پیگیری کنید که ترافیک شما از کجا می آید و چگونه این کاربران در سایت شما تعامل دارند. این می تواند به شما در ایجاد یک استراتژی سئو سالم کمک کند ، که مطمئناً باید شامل یک استراتژی بک لینک قوی باشد ، زیرا یک مجموعه کامل و باکیفیت بک لینک به دلایل زیادی در زیر مورد توجه قرار می گیرد. همانطور که SEO را برای وب سایت خود در نظر می گیرید و شروع به آشنایی با استراتژی های موجود در آن می کنید ، اجازه دهید ما اهمیت بک لینک ها و بهترین شیوه ها برای ایجاد نمونه کارها در زمینه بک لینک خود را در اختیار شما قرار دهیم.

بک لینک چیست؟

 

پیوندها پیوندی در وب سایت دیگری هستند که به سایت شما باز می گردند. در روزهای اولیه موتورهای جستجو ، الگوریتم رتبه بندی گوگل تقریباً تنها به مجموعه مجموعه وب سایت متکی بود. این الگوریتم که پس از بنیانگذار لری پیج نامگذاری شد ، به راحتی با تکنیک های SEO کلاه سیاه مانند مزرعه های پیوند دستکاری شد. لینک مزارع در اصل وب سایت هایی هستند که به طور خاص برای پیوندهای پشتیبان ایجاد شده اند. این سایت تعداد زیادی پیوند ، اغلب بدون محتوا ، میزبانی می کند و این نوع پیوندها معمولاً منجر به جریمه می شود - بنابراین در به دست آوردن پیوندها برای وب سایت خود ، از این موارد خودداری کنید.

طراحی سایت ارزان در تبریز-شرکت های طراحی سایت در تبریز

با پیچیده تر شدن الگوریتم های موتور جستجو ، لینک ها اهمیت کمتری یافته اند ، اگرچه هنوز هم به قدرت و قدرت وب سایت شما کمک می کنند. برای مثال ، دامنه و صفحات ، نشانگرهای مستقیمی از این هستند که موتورهای جستجو معتقدند سایت شما چقدر معتبر است. هرچه سایت شما معتبرتر باشد ، رتبه بالاتری برای کلمات کلیدی مورد نظر که در طول تحقیق کلمات کلیدی انتخاب کرده اید ، خواهد داشت.

 

بهتر است ، بک لینک ها راه دیگری را برای بازدیدکنندگان وب برای پیدا کردن وب سایت شما فراهم می کنند. اگر بازدیدکننده ای در حال خواندن یک وبلاگ آموزنده است و پیوندی را مشاهده می کند که به سایت شما باز می گردد و موضوع را برای تحقیقات خود مناسب می داند ، می تواند روی پیوند کلیک کرده و به سایت شما هدایت شود. این به عنوان ترافیک ارجاع شناخته می شود و می تواند تأثیر مثبتی بر اعتبار آنلاین وب سایت شما داشته باشد.

 

نحوه دریافت بک لینک

 

با توجه به اینکه بک لینک ها نقش مهمی در عملکرد وب سایت شما در نتایج جستجو ایفا می کنند ، ایجاد مجموعه ای از پیوندهای قوی مهم است. اما گرفتن بک لینک می تواند یک فرآیند زمان بر و خسته کننده باشد. خوشبختانه روشهای بی شماری برای دریافت لینک های پشتیبان وجود دارد که هر کدام می توانند برای مجموعه وب سایت شما مفید باشد.

 

ارسال دایرکتوری آنلاین و محلی

 

لیست وب سایت شما در فهرست محلی یا آنلاین به شما یک بک لینک قوی می دهد ، اگرچه ممکن است یک بک لینک نوفالو باشد. صرف نظر از این موضوع ، دایرکتوری هایی مانند Yelp ، Yellow Pages و Four Square برای مشتریان احتمالی پیدا کردن وب سایت شما ، خواندن نظرات و تعیین اینکه آیا شما ارائه دهنده مناسب آنها هستید یا خیر.

 

علاوه بر این ، صفحات My Business Google به شما این امکان را می دهد که مشاغل و وب سایت خود را در Google Maps فهرست کنید ، بنابراین پیدا کردن شما برای مشتریان آسان می شود. مطمئن شوید که از نام ، آدرس و شماره تلفن صحیح به طور مداوم در همه فهرستهای فهرست آنلاین استفاده می کنید تا از سردرگمی احتمالی جلوگیری کنید.

 

نظرات وبلاگ

 

راه دیگر برای به دست آوردن بک لینک برای وب سایت شما این است که از وب سایت های معتبر دیدن کنید ، وبلاگ های آنها را بخوانید و در مورد آنها اظهار نظر کنید و از محتوای با کیفیت آنها قدردانی کنید یا س thoughtالی متفکرانه مطرح کنید. البته ، در نظر دادن پست ، باید پیوندی به وب سایت خود بگذارید. اینها به احتمال زیاد بک لینک های غیر پیگیری هستند ، با این حال ، آنها همچنان می توانند به شما در ایجاد ارتباط با سایر وب سایت ها و مشاغل معتبر در صنعت شما کمک کنند. صرف نظر از این ، مطمئن شوید که فقط در مورد پست های مناسب و مرتبط با صنعت خود نظر می دهید. در غیر این صورت ، پیوند دادن در نظر شما ممکن است به عنوان هرزنامه از بین برود و سایت به سادگی نظر شما را حذف می کند.

 

وبلاگ نویسی مهمان

 

یکی از بهترین استراتژی ها برای به دست آوردن پیوندهای با کیفیت بالا ، وبلاگ مهمان برای سایر وب سایت های صنعت شما است. این کار بسیار طولانی تر از سایر گزینه هایی است که ذکر کردیم ، اما این بهترین راه برای ایجاد بک لینک با کیفیت بالا است. برای انجام وبلاگ نویسی مهمان ، باید در مورد سایتهای با کیفیت در صنعت خود تحقیق کنید و دریابید که کدام وبلاگهای مهمان را می پذیرند.

 

سپس باید اطمینان حاصل کنید که محتوایی متناسب با دستورالعمل های آنها می نویسید و آن را برای تأیید به آنها ارسال کنید. اطمینان حاصل کنید که پیوندی به وب سایت خود در جایی در کپی قرار دهید ، زیرا این تمام هدف وبلاگ نویسی مهمان است. در حالی که متوجه می شوید بسیاری از سایتها به وبلاگ مهمان علاقه ای ندارند ، بسیاری دیگر از سایتها را ملزم به در نظر گرفتن محتوای رایگان دریافت شده برای بک لینک می کنند.