اخبارو مقالات

سئو چیست و چرا اهمیت دارد؟

سئو چیست و چرا اهمیت دارد؟

احتمالاً صد بار شنیده اید که بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) یک ابزار بازاریابی دیجیتال حیاتی است ، اما حتی اگر درک اساسی از آنچه در آن وجود دارد داشته باشید ، ممکن است هنوز درک کاملی از این موجود پیچیده و چند وجهی نداشته باشید.

 

سئو از چندین عنصسئو چیست و چرا اهمیت دارد؟ر مختلف تشکیل شده است ، و دانستن اینکه آنها چیست و چگونه کار می کنند کلید درک دلیل اهمیت SEO است. به طور خلاصه ، SEO بسیار مهم است زیرا وب سایت شما را بیشتر نمایان می کند و این به معنای ترافیک بیشتر و فرصت های بیشتر برای تبدیل مشتریان احتمالی به مشتری است.

 

فراتر از آن ، همچنین یک ابزار ارزشمند برای آگاهی از نام تجاری ، ایجاد روابط با چشم اندازها و موقعیت خود به عنوان یک متخصص معتبر و قابل اعتماد در زمینه خود است. بنابراین بدون هیچ گونه توضیح بیشتر ، در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد SEO بدانید و چرا در دنیای دیجیتال امروز ضروری است ، آمده است.

عناصر مهم سئو

 

کلید واژه ها

 

روزهایی گذشته که کلمات کلیدی تنها تکنیک سئو بودند که اهمیت داشت ، اما این بدان معنا نیست که هنوز مهم نیستند. تفاوت در این است که امروزه ، کلمات کلیدی باید به خوبی مورد تحقیق قرار گیرند ، با دقت انتخاب شوند و در محتوا به صورت عاقلانه مورد استفاده قرار گیرند تا م effectiveثر واقع شوند. اما دقیقاً کلمات کلیدی چیست؟ کلمات کلیدی کلمات و عباراتی هستند که مشتریان احتمالی برای یافتن محتوای آنلاین از آنها استفاده می کنند و سپس مارک ها می توانند از آنها برای ارتباط با مشتریانی که به دنبال محصولات و خدمات خود هستند استفاده کنند.

 

هنگام تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، باید به دنبال کلماتی باشید که نرخ جستجوی بالایی دارند و رقابت پایینی دارند و کلمات کلیدی دم کوتاه (مانند سگ) ، کلمات کلیدی دم بلند (مانند توله سگ تریر برای فروش) و کلمات کلیدی محلی (مانند توله سگ برای فروش در بوستون) تا در محتوای شما کار کند. همچنین می توانید از کلمات کلیدی برای بهینه سازی همه عناوین ، URL ها و سایر عناصر SEO درون صفحه استفاده کنید (در مورد آن بعداً بیشتر).

 

محتوا

 

محتوا بخش مهمی از سئو است زیرا وسیله ای است که برای دسترسی و جذب مخاطبان استفاده می کنید. به عنوان مثال ، اگر صاحب یک مهد کودک هستید و می خواهید دید خود را افزایش دهید ، ممکن است یک سری وبلاگ در مورد باغبانی ، انتخاب گونه های مناسب گیاهان ، راهنمایی های رشد و موارد دیگر منتشر کنید. هنگامی که شخصی که می خواست درباره باغبانی اطلاعات کسب کند به دنبال آن اطلاعات می رفت ، وبلاگ شما ظاهر می شد و شما می توانستید با ارائه اطلاعات ارزشمند با آن مشتری رابطه برقرار کنید. به عنوان مثال ، وقتی زمان خرید این گیاه فرا رسید ، شما اولین مهد کودک هستید که به ذهن شما رسید. محتوای امروز باید آموزشی باشد ، اما همچنین جالب ، مرتبط ، جذاب و قابل اشتراک گذاری است. محتوا به اشکال مختلف ارائه می شود ، از جمله:

 

     محتوای صفحه وب

     فیلم های

     وبلاگ ها

     اینفوگرافیک

     پادکست ها

     کاغذهای سفید و کتاب های الکترونیکی

     پست های رسانه های اجتماعی

     فهرست های محلی

 

سئوی خارج از صفحه

 

SEO خارج از صفحه شامل بهینه سازی خارجی است که دور از سایت شما اتفاق می افتد و نه در آن. تکنیک اصلی که برای سئوی خارج از صفحه استفاده می شود ایجاد بک لینک است زیرا پیوندهای با کیفیت به سایت شما از سایت های خارجی به موتورهای جستجو می گویند که سایت شما ارزشمند و با کیفیت است و این باعث ایجاد اعتبار می شود.

 

تاکتیک های زیادی برای ایجاد ارتباط مجدد وجود دارد ، و برخی از بهترین شیوه های فعلی شامل وبلاگ نویسی مهمان ، ایجاد اینفوگرافیک های زیادی است که بسیار به اشتراک گذاشته می شود و ذکر تأثیرگذاران در محتوای شما.

 

سئوی محلی

 

سئوی محلی به طور فزاینده ای اهمیت پیدا می کند زیرا بیشتر مردم از دستگاه های تلفن همراه برای جستجو استفاده می کنند. این روزها ، 57 درصد از کل جستجوها از طریق رایانه لوحی و تلفن های هوشمند انجام می شود و نیمی از این جستجوها دارای هدف محلی هستند.

 

به عنوان مثال اگر صاحب یک رستوران بودید ، SEO محلی اطمینان می داد که وقتی مردم منطقه شما به دنبال بهترین رستوران های شهر می گردند ، با سایت شما روبرو می شوند. در کنار استفاده از کلمات کلیدی محلی ، سایر شیوه های SEO محلی شامل ادعای لیست فهرست ها ، ایجاد صفحات مخصوص مکان برای سایت شما و ایجاد صفحات برای کسب و کار شما در Google My Business ، Google+ و Google Maps است.

 

بازاریابی موتورهای جستجو

 

بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) به تلاشهای بازاریابی پولی اشاره دارد و شامل مواردی مانند تبلیغات بومی ، Google AdWords ، تبلیغات رسانه های اجتماعی ، پرداخت به ازای کلیک ، تبلیغات خرید Google ، تبلیغات نمایش داده شده و موارد دیگر است.

 

اگرچه SEM معمولاً جزء اصلی یک استراتژی SEO جامع نیست ، اما جای خود را دارد زیرا می تواند به شما در رسیدن به مخاطبان جدید و بسیار هدفمند کمک کند.