اخبارو مقالات

نحوه راه اندازی شبکه Wi-Fi

طراحی سایت،طراحی سایت در تبریز،شبکه

اینترنت واقعا یک ابزار قدرتمند است. این به ما امکان می دهد در هر لحظه به انواع اطلاعات دسترسی پیدا کنید - به ایمیل ، جستجوی Google و ویکی پدیا فکر کنید. بنابراین چیزی در مورد اینکه فقط بتوانید از اینترنت هنگام نشستن روی یک رایانه رومیزی استفاده کنید ، کمی متضاد است. اگر بتوانید از اینترنت در هر نقطه از خانه یا محل کار خود استفاده کنید ، چطور؟

اگر از قبل سرویس اینترنت پرسرعت (پهن باند) در خانه خود دارید ، ایجاد شبکه بی سیم خانگی بسیار آسان است. یک شبکه بی سیم که معمولاً با نام Wi-Fi شناخته می شود ، به شما امکان می دهد لپ تاپ ، تلفن های هوشمند و سایر دستگاه های تلفن همراه را بدون کابل اترنت به سرویس اینترنت خانگی خود متصل کنید.

روتر بی سیم بخرید

طراحی سایت در تبریز،شبکه

برای ایجاد شبکه Wi-Fi خود ، به روتر بی سیم نیاز دارید. این دستگاه سیگنال Wi-Fi را از مودم اینترنت شما در سراسر خانه شما پخش می کند. ارائه دهنده خدمات اینترنت شما (ISP) ممکن است با هزینه ای اندک ماهانه یک روتر بی سیم به شما ارائه دهد. اگر قبلاً شبکه Wi-Fi راه اندازی نکرده اید ، این ممکن است ساده ترین گزینه باشد.

اگر می خواهید روتر شخصی خود را بخرید ، توصیه می کنیم کمی بیشتر وقت بگذارید و روی گزینه های مختلف تحقیق کنید. CNET راهنمای جامعی در مورد نحوه خرید روتر ارائه می دهد.

کابل ها را وصل کنید

طراحی سایت در تبریز،طراحی سایت ،شبکه

  •       پس از خرید یک روتر بی سیم ، باید آن را به مودم اینترنتی موجود خود متصل کنید.
  •      یک کابل اترنت را از مودم خود به روتر بی سیم وصل کنید (معمولاً یک کابل اترنت کوتاه همراه روتر بی سیم شما برای این منظور وجود دارد).
  •      کابل برق روتر بی سیم را وصل کنید.
  •      حداقل 30 تا 60 ثانیه صبر کنید و مطمئن شوید که چراغ های روتر شما به درستی کار می کنند.