اخبارو مقالات

چرا طراحی وب سایت ریسپانسیو مهم است؟

ظهور طراحی واکنش گرا بستگی زیادی به ظهور دستگاه های تلفن همراه ، تبلت ها و دستگاه های هوشمند مانند Kindle ، کنسول های بازی و غیره دارد. کاربر امروزی انتظار دارد بتواند به هر وب سایتی با طیف وسیعی از دستگاه ها دسترسی داشته باشد. وب سایت شما باید آماده مدیریت هر سناریویی باشد. شما نمی توانید این خواسته ها را نادیده بگیرید زیرا اعداد دروغ نمی گویند: طبق مطالعات اخیر ،

بیش از 80 درصد از کاربران از طریق اینترنت با استفاده از دستگاه های تلفن همراه در سال 2019 گشت و گذار می کنند.
بیش از 60 درصد از بازدیدهای گوگل از طریق دستگاه تلفن همراه انجام می شود.
دستگاه های تلفن همراه بیش از 50 درصد ترافیک وب سایت را در سراسر جهان به خود اختصاص داده اند.
برند شما نمی تواند از این گرایش غافل شود. اگر نتوانید این انتظارات و خواسته های رو به رشد را با تطبیق سریع با واقعیت جدید برآورده کنید ، پس محکوم به شکست هستید و نام تجاری شما محکوم به انقراض است.

اجازه دهید دلایل خوبی را برای اهمیت طراحی سایت واکنش گرا در نظر بگیریم:

Google اولویت را به وب سایت هایی می دهد که در تلفن های هوشمند و سایر دستگاه های تلفن همراه به خوبی نمایش داده می شوند. از سال 2015 ، طراحی پاسخگو با رفتار دوستانه برای موبایل برای کسانی که به رتبه موتورهای جستجو اهمیت می دهند ضروری است.
تجربه کاربر ثابت در همه دستگاه ها تعامل را تقویت می کند ، تولید سرب را تقویت می کند و فروش و تبدیل را افزایش می دهد. طبق مطالعات انجام شده ، از هر دو نفر یک نفر پس از تجربه ضعیف تلفن همراه ، به وب سایت رقیب مراجعه کرده است.
بدون داشتن یک وب سایت پاسخگو خوب ، ممکن است امتیازات جدید و فروش وب تلفن همراه را از دست بدهید.
این امکان را به شما می دهد تا به مشتریان دسترسی پیدا کرده و پیام ها را در انواع دستگاه ها (تبلت ، فبلت ، تلفن های هوشمند) ارسال کنید و در نتیجه مخاطبان مورد نظر خود را افزایش دهید.
این امر باعث ایجاد شناخت مثبت برند و اعتماد با مصرف کنندگان می شود. طبق آمار ، افراد به احتمال زیاد مشاغلی را که دارای وب سایت موبایل خوب طراحی شده باشند ، توصیه می کنند.
با ارائه یک تجربه ثابت و به دست آوردن ارزش در محل ، مشتریان احتمالی را در وب سایت شما طولانی تر نگه می دارد.
مقرون به صرفه است. طراحی ریسپانسیو هزینه کمتری نسبت به ایجاد نسخه های مختلف یک وب سایت برای برآورده ساختن اندازه های مختلف صفحه ارائه می دهد. علاوه بر این ، نگهداری از آن آسان تر است. برای مدیریت پلتفرم چند نسخه خود نیازی به استخدام یک آژانس کامل ندارید.
آخرین و مهمترین نکته این است که شما می توانید شانس پیش از رقابت خود را داشته باشید زیرا تقریباً 50 درصد از شرکت های سراسر جهان هنوز رفتار تلفن همراه و طرح پاسخگو را نادیده می گیرند.
اگرچه در ابتدا طراحی سایت سایت واکنش گرا به دلیل عدم وجود جایگزین مناسب به عنوان یک راه حل توصیه شده انتخاب شد ، اما به همه ثابت کرده است که این یک رویکرد قابل اعتماد با مزایای زیادی برای نام تجاری در سالهای گذشته است. این می تواند با شرایط و سناریوهای مختلف کنار بیاید و زمینه ای محکم برای توسعه دهندگان ایجاد کند و کارآفرینان کمپین های بازاریابی خود را برای ایجاد درآمد و کمک به سرپا نگه داشتن مشاغل اجرا کنند.