اخبارو مقالات

مراحل تعمیر کامپیوتر

مراحل تعمیر کامپیوتر

مرحله 1 - عیب یابی اساسی نگرانی از ویروس:

مطمئن شوید که نرم افزار Sophos Antivirus یا سرویس گیرنده دیگری را نصب کرده اید. هر گونه اسکنی را که می توانید اجرا کنید اجرا کنید و مطمئن شوید که در صورت امکان تعاریف ویروس خود را به روز کرده اید. سیستم عامل: اگر سیستم عامل شما بارگیری نمی شود ، سعی کنید خدمات تعمیر خودکار Microsoft Windows را اجرا کنید تا ببینید آیا این مشکل را برطرف می کند یا خیر. ResNet: اگر در اتصال به ResNet مشکل دارید ، مطمئن شوید که کابل شما آسیب ندیده و چراغ چشمک زن روی پورت اترنت شما وجود دارد. سپس راه حل های تعمیر داخلی کامپیوتر خود را امتحان کنید. اگر هنوز حل نشده است ، با ما (585) 275-2000 (585) تماس بگیرید تا در صورت نیاز بتوانیم یک تماس خانگی ترتیب دهیم. لطفاً در طول قرار ملاقات تعیین شده در اتاق خود باشید.

مرحله 2 - مورد خود را رها کنید :

لپ تاپ یا رایانه رومیزی خود را (بدون کیف ، مانیتور و لوازم جانبی) به مرکز فناوری ، واقع در طبقه همکف کتابخانه راش ری ببرید. قبل از آوردن لپ تاپ ، مطمئن شوید که کامپیوتر شما آنقدر ضدعفونی شده است که روی آن کار شود. اگر رسانه نصب دارید ، لطفاً آن را با خود بیاورید. اگرچه مسئولیتی در قبال از دست دادن داده ها نداریم ، اما بدون اجازه کتبی شما رایانه شما را مجدداً نصب یا مجدداً قالب بندی نمی کنیم.

مرحله 3 - ایجاد یک بلیط سرویس:

پس از رسیدن به میز راهنمای دانشجویی مرکز فناوری اطلاعات ، یک کارمند به شما در بررسی رایانه شما کمک می کند. یک بلیط مجازی در سیستم ثبت تماس ها ایجاد می شود که شامل شرح مشکل و اطلاعات تماس می شود. سپس یک نسخه کاغذی با یک سلب مسئولیت کوچک چاپ می شود که باید بخوانید و امضا کنید.

 

مرحله 4 - مورد خود را بردارید:

بعد از اینکه مشکلات رایانه به بهترین نحو حل شد ، یک تماس یا ایمیل دریافت خواهید کرد. هر زمان که ما باز بودیم ، می توانید کالای خود را بردارید. در صورت خرابی سخت افزار ، ما تمام تلاش خود را برای تشخیص آن انجام می دهیم ، اما از مشکلات سخت افزاری پشتیبانی نمی کنیم. در صورت نیاز به حذف برخی از نرم افزارهای مجاز از دستگاه شما ، قبل از اقدام با شما تماس خواهیم گرفتi