اخبارو مقالات

10 نکته در طراحی وب برای مشاغل کوچک(پارت 2)

یک CMS آسان برای استفاده انتخاب کنید

بعید است صاحب مشاغل کوچک بخواهد به ازای هر تغییر جزئی در وب سایت و هر محتوای جدیدی که اضافه می شود ، هزینه ای به توسعه دهنده بدهد. بنابراین ، نگهداری و به روز رسانی سایت باید آسان باشد. و بهترین راه برای اطمینان از سهولت نگهداری این است که سایت را بر روی یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) کاربرپسند بسازید. بنابراین ، بهتر است از استفاده از CMS سفارشی برای وب سایت مشاغل کوچک اجتناب کنید. در عوض ، از یک سیستم استاندارد صنعتی مانند وردپرس ، WooCommerce یا Shopify استفاده کنید که پشتیبانی و نگهداری آن آسان تر باشد.


نام دامنه مناسب را انتخاب کنید

نام دامنه برای وب سایت مشاغل کوچک می تواند همه چیز را تغییر دهد. و بهترین نام دامنه برای یک کسب و کار ممکن است نام شرکت نباشد. فرض کنید نام شرکتی که نرم افزار حسابداری می فروشد مثلاً Acme Solutions بوده است. در این صورت ، نام دامنه AcmeSolutions.com لزوماً به افزایش ترافیک مربوطه به سایت کمک نمی کند. از سوی دیگر ، دامنه ای از AcmeAccountingSolutions.com می تواند.

با این حال ، نام دامنه نیز باید به یاد ماندنی باشد. بنابراین ، آنها نمی توانند خیلی طولانی باشند. و حتی اگر TLD های مختلف (دامنه های سطح بالا) زیاد است ، هنوز هم بهتر است نسخه .com نام دامنه را در صورت امکان ثبت کنید.


از ارائه دهنده میزبانی وب معتبر استفاده کنید

برخی از ارائه دهندگان میزبانی بسیار ارزان در بازار وجود دارد. با این حال ، میزبانی ارزان قیمت ممکن است سطوح عملکرد لازم را ارائه ندهد و بعید است که پشتیبانی فنی زیادی را شامل شود. بنابراین ، بهتر است کمی بیشتر با یکی از ارائه دهندگان معروف هزینه کنید تا بتوانید میزبانی وب را به طور کامل مدیریت کنید. سپس ، مواردی مانند پشتیبان گیری و ارتقاء نرم افزار CMS توسط شرکت میزبان انجام می شود. و احتمالاً پشتیبانی تلفنی 24 ساعته و 7 روزه نیز وجود خواهد داشت. و این به احتمال زیاد سطح حمایتی است که یک کسب و کار کوچک غیر فنی نیاز دارد.


دعوت به عمل را فراموش نکنید

آیا نیاز به شناسایی اهداف وب سایت را به خاطر دارید؟ خوب ، شما باید به مردم بگویید که برای رسیدن به این اهداف باید در آینده چه کاری انجام دهند ، و اینجاست که دعوت به عمل (CTA) به وضوح مشخص می شود.

بنابراین ، ضروری است که CTA ها در وب سایت مشاغل کوچک در یک صفحه برجسته شوند. و از عبارات عملی استفاده کنید که کاربران را مجبور به برداشتن گام بعدی می کند ، مانند "اکنون یک قرار ملاقات رزرو کنید" یا "امروز نقل قول بدون تعهد خود را دریافت کنید".


ساده نگه دارید

در نهایت ، هنگام طراحی وب سایت مشاغل کوچک ، ساده ترین کار بهترین است. بنابراین ، به اطلاعات اساسی پایبند باشید تا مردم را متقاعد کنید که با آن تماس بگیرند یا محصول بخرند. توضیح دهید که کسب و کار چه می کند و چه چیزی آن را منحصر به فرد می کند ، اما از کلمات ساده و غیر ضروری در مواقع کافی بودن کلمات خودداری کنید. و از طریق نظرات و توصیفات مشتریان ، اثبات اجتماعی ارائه دهید. اما بیش از هر چیز ، این امکان را برای کاربران فراهم کنید تا بتوانند سریع آنچه را که نیاز دارند بیابند و قدم بعدی را بدون جستجوی دکمه یا فرم سفارش مناسب بردارند.


نتیجه

یک وب سایت تقریباً برای هر نوع مشاغل کوچک قابل تصور ضروری است. اما بسیاری از مشاغل کوچک پول زیادی برای هزینه کردن در وب سایت خود ندارند. با این وجود ، حتی با بودجه محدود می توان یک وب سایت موفق یا سرآمد فروش ایجاد کرد. بنابراین ، سعی کنید مسائل را ساده نگه دارید و اهداف اصلی سایت را از دست ندهید. و نگهداری مداوم سایت را نیز در نظر بگیرید. در واقع ، طراحی اولیه یک وب سایت تجاری را به درستی انجام دهید ، و دارایی ارزشمندی خواهید داشت که در سالهای آینده بارها برای خود هزینه خواهد کرد.