اخبارو مقالات

10 نکته در طراحی وب برای مشاغل کوچک(پارت 1)

10 نکته در طراحی سایت برای مشاغل کوچک(پارت 1)


یک وب سایت مشاغل کوچک باید کارهای زیادی انجام دهد. برای شروع ، سایت باید چهره یا ویترین یک تجارت باشد. باید سرنخ ها را بگیرد یا محصولات را بفروشد. و باید رتبه خوبی در موتورهای جستجو بدست آورد تا افراد بتوانند آن را پیدا کنند. و از همه مهمتر ، مشاغل کوچک معمولاً پول زیادی برای خرج کردن ندارند. بنابراین ، همه اهداف فوق و اهداف دیگر باید با قیمتی که یک تجارت کوچک می تواند تحمل کند ، برآورده شود.

بنابراین ، چگونه می توانید یک وب سایت با کمترین هزینه طراحی کنید که به رشد مشاغل کوچک کمک کند؟ در اینجا ده نکته وجود دارد که می توانید برای ایجاد یک وب سایت موثر برای هر مشاغل کوچک به کار ببرید.


با یک استراتژی وب سایت شروع کنید

وب سایت مشاغل کوچک باید بر دستیابی به اهداف شرکت متمرکز باشد. بنابراین ، نمی توان سایت را به صورت موقت توسعه داد. در عوض ، باید مطابق برنامه طراحی شود. اولین قدم برای برنامه ریزی استراتژی برای یک سایت ، تعیین اهداف است. به عنوان مثال ، آیا محصولات در سایت فروخته می شود یا تولید سرب هدف اصلی است؟ درک اهداف شما را راهنمایی می کند که چه عملکردی مورد نیاز است. و سپس ، شما باید مخاطب مورد نظر خود را برای طراحی سایتی که برای آن مخاطب جذاب باشد ، مشخص کنید.
سلسله مراتب صفحه را تعریف کنید

ناوبری در وب سایت مشاغل کوچک باید آسان باشد. بازدیدکنندگان باید بتوانند بین علاقه اولیه و تبدیل به طور یکپارچه حرکت کنند. و بهترین راه برای اطمینان از بهترین تجربه ممکن برنامه ریزی یک سلسله مراتب صفحه است که کشف محتوای سایت را آسان می کند.

یک وب سایت مشاغل کوچک احتمالاً فقط چند صفحه خواهد داشت. با این وجود ، جریان از یک صفحه به صفحه دیگر هنوز باید طبیعی و منطقی باشد. بنابراین ، بالاترین سطح سلسله مراتب صفحه اصلی خواهد بود ، که از آن کاربر می تواند صفحه درباره ما ، صفحه تماس با ما ، و صفحات محصول یا سرب را پیدا کند.


تفاوت با مسابقات

اکثر مشاغل کوچک در فضاهای شلوغ رقابت می کنند. به عنوان مثال بعید است که یک شرکت حسابداری محلی تنها مشاغل حسابداری در شهر باشد. بنابراین ، طراحی سایت مشاغل کوچک که از شرکت های مشابه در منطقه متمایز است ضروری است. با این حال ، بهتر است از قراردادهای طراحی که به طور کلی پذیرفته شده فاصله نگیرید. پیشنهاد فروش منحصر به فرد باید خدمات و محصولاتی باشد که کسب و کار ارائه می دهد ، نه طراحی سایت پر زرق و برق که آنقدر منحصر به فرد است که بازدیدکنندگان در پیدا کردن آنچه که نیاز دارند مشکل دارند.


برندسازی همه چیز است

البته ، بخش اساسی تمایز یک کسب و کار کوچک ، برندسازی است. و این مارک تجاری باید در سراسر وب سایت تجاری و سایر سیستم عامل ها و رسانه ها سازگار باشد. همچنین به یاد داشته باشید که برندسازی بیش از طراحی لوگو شامل می شود. نام تجاری همچنین پالت رنگ ، تایپوگرافی و شخصیت کسب و کار است.


برای جستجوی محلی بهینه سازی کنید

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) برای هر وب سایت ضروری است. اما برای مشاغل کوچک ، بهتر است کلمات کلیدی محلی را که رقابت کمتری برای آنها وجود دارد ، هدف قرار دهند. بنابراین ، به جای هدف قرار دادن چیزی مانند "بهترین همبرگرهای روی کره زمین" یا حتی "بهترین همبرگرها در اوهایو" ، با هدف قرار دادن "بهترین برگرها در هولمزویل ، اوهایو" نتایج بهتری خواهید گرفت.

بهتر است در ابتدای طراحی سایت کلمات کلیدی را تعریف کنید. سپس ، عبارات مربوطه را می توان در همه برچسب های تصویر ، برچسب های سرصفحه و محتوا گنجاند. آگاهی از کلمات کلیدی مورد نظر نیز ممکن است به تعریف سلسله مراتب صفحه ای که در بالا مورد بحث قرار گرفت کمک کند.