اخبارو مقالات

چرا هر وب سایت تجاری به وبلاگ نیاز دارد

چرا هر وب سایت تجاری به وبلاگ نیاز دارد
وبلاگ ها پیش از این بستری بودند که افراد می توانستند نظرات خود را به اشتراک بگذارند یا تجربیات خود را به اشتراک بگذارند. در واقع ، کلمه وبلاگ از وبلاگ فاز ، که نوعی خاطرات آنلاین بود. اما امروزه ، یک وبلاگ بسیار بیشتر از یک تصویر به صورت زنده از زندگی شخصی است. برای تجارت مدرن ، وبلاگ بستری است که بر اساس آن یک برند می تواند با مشتریان خود ارتباط برقرار کند ، اعتماد ایجاد کند و فروش را افزایش دهد.

بنابراین ، بهتر است یک وبلاگ را به عنوان چیزی که فقط یک نویسنده سفر یا علاقه مندان به سلامتی و تناسب اندام از آن استفاده می کنند ، ننویسید. زیرا تقریباً در هر نوع وب سایت تجاری ، محلی برای وبلاگ وجود دارد. در اینجا برخی از دلایلی وجود دارد که باعث می شود هر کسب و کاری از حفظ وبلاگ فعال در وب سایت خود سود ببرد.
بهبود رتبه موتورهای جستجو

اولین مزیت یک وبلاگ این است که رتبه موتور جستجو در سایت را افزایش می دهد. این افزایش به این دلیل رخ می دهد که می توانید از پست های وبلاگ برای افزایش تعداد کلمات کلیدی در سایت استفاده کنید. و موتورهای جستجو دوست دارند محتوای تازه را در یک وب سایت مشاهده کنند. همچنین بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) از افزایش حجم محتوای مرتبط در سایت به دست می آید. بنابراین ، ارسال منظم وبلاگ باعث می شود که سایت در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPS) بالاتر قرار گیرد و ترافیک را افزایش دهد.
پست های وبلاگ می توانند ترافیک را به صفحات تبدیل تبدیل کنند

همانطور که در بالا ذکر شد ، پست های وبلاگ می توانند ترافیک جذب کنند. و این ترافیک را می توان به صفحات محصول یا فرم های اشتراک خبرنامه هدایت کرد. این مسیر کاربران به صفحات تبدیل را می توان از طریق پیوندهای اضافی در وبلاگ ، فراخوان به عمل (CTA) یا پنجره های بازشو به دست آورد. به عنوان مثال ، ممکن است یک پست وبلاگ بنویسید که به س commonال متداول در زمینه شما پاسخ دهد. و سپس ، می توانید پیوندی در داخل پست داشته باشید که کاربران را به یک محصول یا خدمات مرتبط هدایت می کند.
اعتماد و اقتدار ایجاد می کند

یک وبلاگ در یک وب سایت تجاری نیز بستری را برای شرکت ارائه می دهد تا تخصص خود را نشان دهد. بنابراین ، هنگامی که کاربران اطلاعات مفید مرتبط با طاقچه را در وبلاگ کشف می کنند ، می دانند که این شرکت در بخش خود آگاه است. ارائه اطلاعات ارزشمند باعث ایجاد اعتماد در برند می شود. و ثابت می کند که این شرکت در زمینه خود یک مقام معتبر است که به نوبه خود ، تبدیل ها را افزایش می دهد.
برند را انسانی می کند

مردم دوست دارند محصولاتی را از برندهایی خریداری کنند که بتوانند با آنها ارتباط برقرار کنند. با این حال ، به راحتی نمی توان شخصیت و ارزش های یک نام تجاری را در صفحات وب استاندارد معرفی کرد. اما ، یک وبلاگ وسیله ای برای تعامل غیر رسمی با مشتریان فراهم می کند. و این می تواند جنبه انسانی یک کسب و کار را نشان دهد و نام تجاری را بیشتر در دسترس قرار دهد.
خدمات مشتری را بهبود می بخشد

وبلاگها همچنین می توانند اطلاعات ارزشمندی برای مشتریان ارائه دهند که می تواند خدمات به مشتریان را بهبود بخشد و سوالات تلفنی را کاهش دهد. به عنوان مثال ، می توانید به مسائل رایج پشتیبانی مشتری ارسال کنید. یا فیلم های آموزشی محصول را منتشر کنید. محتوای خدمات مشتری نیز به نفع فروش خواهد بود زیرا تعهد یک برند را در ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان خود نشان می دهد.