اخبارو مقالات

10 اشتباه رایج در سئو که باید از انجام آنها خودداری کنید

بسیاری از مردم وب سایت های جدیدی را راه اندازی می کنند و انتظار دارند که سیل فوری ترافیک را مشاهده کنند. با این حال ، مدتی طول می کشد تا یک سایت توسط گوگل ایندکس شود. حتی زمان بیشتری طول می کشد تا یک وب سایت تاسیس شود و رتبه بالایی کسب کند.

هنگامی که گوگل صفحات شما را فهرست بندی کرد ، در صفحات نتایج موتور جستجوی Google (SERPs) ظاهر می شود. اگر محتوای شما در صفحات پشتی گوگل قرار دارد ، ممکن است لازم باشد تلاش بیشتری برای بهینه سازی محتوای خود برای Google انجام دهید.

اگر کلمات کلیدی را هدف قرار داده اید که رقابت در آنها پایین است ، دستیابی به رتبه بالا در گوگل آسانتر از آن است که تصور می کنید. با این حال ، مردم اغلب برخی از اشتباهات رایج را که مانع از کسب رتبه مناسب برای صفحات وب می شود ، در نظر می گیرند. در اینجا ده مورد از اشتباهات بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) وجود دارد که شانس وب سایت شما را برای ورود به صفحه اول Google کاهش می دهد.

 

  • انتخاب کلمات کلیدی اشتباه

به طور کلی بهترین کار این است که کلمات کلیدی را که مخصوص آنچه شما می فروشید یا تبلیغ می کنید ، هدف قرار دهید. اگر کلمات کلیدی گسترده و عمومی را انتخاب کنید ، با رقابت بالایی روبرو خواهید شد. همچنین ممکن است مخاطب اشتباهی را جذب کنید. فرض کنید شما مثلاً یک حسابدار هستید. هزاران حسابدار رسمی در کشور خدمات خود را در وب تبلیغ می کنند. با این حال ، تعداد بسیار کمی از افرادی که خدمات حسابداری را برای مشاغل کوچک در مدیسون ، ویسکانسین تبلیغ می کنند ، وجود دارد. بنابراین ، اگر به جای عبارات کوتاه و عمومی که بسیاری دیگر از آنها استفاده کرده اند ، کلمات کلیدی توصیفی را انتخاب کنید ، به شما در رتبه بندی در گوگل کمک می کند.

  • استفاده از محتوای بی کیفیت

برای رتبه بندی سایت خود به مقدار کافی محتوا نیاز دارید. با این حال ، بهتر است از ایجاد میانبر با ایجاد محتوای خود اجتناب کنید. استخدام نویسندگان محتوا کم هزینه یا استفاده از نرم افزار چرخاندن محتوا روند تولید محتوا را سرعت می بخشد ، اما بازدیدکنندگان سایت شما متوجه اشتباهات دستوری و کیفیت پایین این نوع محتوا می شوند. گوگل همچنین در تعیین اینکه آیا محتوای نوشته شده برای خوانایی انسان طراحی شده است یا صرفاً برای اهداف SEO وجود دارد ، بهتر می شود. بنابراین ، محتوای بی کیفیت می تواند به تلاش های SEO شما آسیب برساند.

  • بهینه سازی بیش از حد کلمات کلیدی واحد

بهینه سازی محتوا برای یک کلمه کلیدی انتخابی برای رتبه بندی صفحات وب سایت شما در Google بسیار مهم است. با این حال ، اگر بیش از حد بهینه سازی کنید ، خواندن مطالب شما را مشکل می کند. کلمات کلیدی نیز ممکن است سایت شما را از نظر گوگل جریمه کند. چگالی مطلوب برای یک کلمه کلیدی واحد بر روی محتوا حدود 3-5 است. یک اشتباه رایج این است که افراد تنها بر روی یک کلمه کلیدی در هر صفحه تمرکز می کنند. با این حال ، معمولاً چندین نوع عبارت کلیدی وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد. به عنوان مثال ، تعمیر خودرو نیز می تواند تعمیر خودرو باشد. پیمانکار سقف می تواند سقف ساز ، متخصص سقف مسکونی و شرکت تعمیر سقف باشد. استفاده از تنوع کلمات کلیدی به شما کمک می کند کلمات کلیدی بیشتری را رتبه بندی کرده و رتبه کلمات کلیدی اصلی خود را تقویت کنید.

  • خرید بک لینک ارزان

لینک های پشتیبان عامل مهمی در رتبه بندی وب سایت هستند. با این حال ، خرید بک لینک ارزان عاقلانه نیست ، زیرا با این کار ممکن است سایت شما جریمه شود. خدمات بک لینک که برای فروش در سایت هایی مانند Fiverr مشاهده می کنید معمولاً پیوندهایی هستند که توسط روبات ها ایجاد می شوند. این پیوندهای تولید انبوه ممکن است وب سایت شما را در رتبه بندی Google به طور موقت ارتقا دهد. اما گوگل سایت هایی را که سعی می کنند رتبه خود را به صورت مصنوعی بالا ببرند ، مجازات می کند. اگر می خواهید برای بهبود رتبه گوگل خود هزینه کنید ، بهتر است پول خود را برای یک شرکت معتبر سئو هزینه کنید.

  • عدم استفاده از سرفصل های بهینه شده

موتورهای جستجو از عناوین و عناوین فرعی برای رمزگشایی موضوع یک صفحه استفاده می کنند. بنابراین ، می توانید با استفاده از عناوینی که شامل کلمه کلیدی اصلی شما و تغییرات آن عبارت هستند ، رتبه موتور جستجوی خود را بهبود بخشید. عناوین و عناوین فرعی نیز متن شما را شکسته و خواندن آن را آسانتر می کند.