اخبارو مقالات

PHPیک زبان قدرتمند

PHP یک زبان قدرتمند

پی اچ پی یک زبان برنامه نویسی شیءگرا و برای سرور است که برای طراحی وب توسعه یافته است.

 

تاریخچه

این برنامه در ابتدا توسط برنامه نویس دانمارکی-کانادایی راسموس لردورف در سال 1993 ایجاد شد و در سال 1995 منتشر شد. پیاده سازی مرجع PHP اکنون توسط گروه PHP تولید می شود.

PHPدر ابتدا مخفف Personal Home Page بود، اما اکنون مخفف عبارت اولیه بازگشتی PHP: Hypertext Preprocessor است.

کد PHP معمولاً روی یک وب سرور توسط یک مفسر PHP که به عنوان یک ماژول، یک شبح یا یک رابط اجرایی مشترک دروازه (CGI) اجرا می شود، پردازش می شود. در یک وب سرور، نتیجه کد PHP تفسیر شده و اجرا شده - که ممکن است هر نوع داده ای باشد، مانند داده های HTML تولید شده یا تصویر باینری - کل یا بخشی از یک پاسخ HTTP را تشکیل می دهد.طراحی سایت-طراحی سایت در تبریز-طراحی سایت ارزان در تبریز

ویژگی های برتر PHP که باید بدانید

اگر وب سایت های طراحی شده فقط اطلاعات و پیوندهای ساده باشند، چه نوع اینترنتی خواهد بود؟ تصور این موضوع در این روزها که تقریباً همه صفحات وب تعاملی و جذاب هستند دشوار است. این صفحات وب، صفحات وب پویا هستند. یک صفحه وب پویا یک صفحه وب است که در هر بار مشاهده محتوای متفاوتی را نمایش می دهد و در عین حال طرح و طرح یکسانی را حفظ می کند.

PHP یکی از زبان های بک اند است که به عنوان زبان برنامه نویسی استفاده می شود. یک صفحه وب پویا سمت سرور یک صفحه وب است که ساخت آن توسط یک سرور برنامه کاربردی کنترل می شود که اسکریپت های سمت سرور را در قسمت پشتی پردازش می کند. طراحی سایت-طراحی سایت در تبریز-طراحی سایت ارزان در تبریز

PHP یک زبان برنامه نویسی سمت سرور است که می تواند به راحتی در کدهای HTML جاسازی شود. زبان برنامه نویسی یک زبان برنامه نویسی برای محیط های زمان اجرا است که نه تنها اجرای وظایف را خودکار می کند، بلکه چندین کار دیگر مانند ایجاد افزونه ها و افزونه ها، مدیریت سیستم را نیز انجام می دهد. برنامه هایی که روی آن نوشته شده اند روی سرورهای وب اجرا می شوند و به مرورگرهای وب وابسته نیستند.

 

بدون نیاز به سرمایه درآمد داشته باشید: فقط کافیه یه سر به سایت IRRES.IR  بزنی.