اخبارو مقالات

ویژگی های برتر وب سایت خرید آنلاین

ویژگی های برتر وب سایت خرید آنلاین

برتری وب سایت خرید آنلاین به کیفیت محصولات بستگی ندارد. دو مورد از مهمترین آنها نحوه طراحی و نحوه تبلیغ وب سایت است. برخی ویژگی‌ها می‌توانند به آسان‌تر کردن استفاده از وب‌سایت خرید آنلاین برای مشتریان و مدیریت آسان‌تر از دیدگاه مالکان کمک کنند. با این حال، در نظر گرفتن این ویژگی های اساسی وب سایت و اجزای نفیس در هنگام توسعه یک وب سایت می تواند دشوار باشد.

با این حال، روندها نرخ تبدیل یا تجربیات کاربر قوی را تضمین نمی کنند. برخی از ویژگی ها باید در هر سایت خرید آنلاین مرتبط و رقابتی باقی بمانند. ما برخی از ویژگی‌های وب‌سایت خرید آنلاین را فهرست کرده‌ایم که کسب‌وکارهای آنلاین از آنها برای جلب توجه و در نهایت کسب درآمد بیشتر برای پیشرفت تجارت خود استفاده می‌کنند.

طراحی سایت ارزان در تبریز،طراحی سایت در تبریز،طراحی سایت

ویژگی های وب سایت خرید آنلاین

1. صفحه اطلاعاتی درباره ما:

تاریخچه مختصری و جزئیات ضروری از جمله دفتر مرکزی، مالکان و تاریخ تاسیس را به شرکت خود ارائه دهید. مصرف کنندگان می خواهند احساس کنند که با افرادی که اصیل و مهربان هستند تعامل دارند. بنابراین اگر تصاویر خاصی از کارکنان داشتید و تضمین می‌کردید که دائماً آماده کمک هستند، مفید خواهد بود. اطلاعات تماس را فراموش نکنید، آخرین اما مهم نیست. این یکی از بارزترین ویژگی های تجارت آنلاین است، با این حال بسیاری از فروشگاه ها هنوز آن را فراموش می کنند.

2. پاسخگویی تلفن همراه:

پاسخگویی موبایل یکی از موثرترین ویژگی های بازاریابی آنلاین امروزه است. به عبارت دیگر، شما به طور فعال بیش از نیمی از مشتریان خود را با تطبیق نکردن پلت فرم خود با گوشی های هوشمند و تبلت ها رد می کنید. بنابراین مطمئن شوید که فروشگاه شما موبایل است. همه تصاویر، ویدئوها و گزینه‌های پرداخت در دستگاه‌های تلفن همراه باید مانند رایانه‌های شخصی به راحتی در دسترس باشند.

3. تصاویر با کیفیت با گزینه زوم:

خلاصه ممکن است بی عیب و نقص باشد، اما هیچ مصرف کننده ای خریدار نخواهد شد اگر محصول را نبیند. تصویر مه آلود و کوچک زیادی وجود ندارد. اطمینان حاصل کنید که گزینه بزرگنمایی را نیز برای مشتریان ارائه می دهید تا هر بخشی از مورد را ببینند. تصاویر کوچک نیز حیاتی هستند. آنها پیمایش بین محصولات را بسیار آسان تر می کنند.

4. توضیحات محصول با جزئیات:

مهم نیست که محصولات شما چقدر عالی هستند، آنها این را نمی دانند مگر اینکه آنها را به طور موثر توصیف نکنید. این یکی از مهم ترین و در عین حال تکان دهنده ترین اجزای تجارت آنلاین است که نادیده گرفته شده است. به یاد داشته باشید که هر محصول باید واضح و جامع باشد! به خصوص وقتی در مورد چیزهایی مانند رایانه صحبت می کنیم که با یکدیگر قابل مقایسه هستند. جزئیاتی مانند RAM یا انواع کارت های نمایشگر می توانند به تنهایی متفاوت باشند. به طور کلی، نقاط گلوله بهترین انتخاب در اینجا هستند. آنها شفاف، مختصر و خوانا هستند و در عین حال آموزنده هستند.

5. ویدئوهای نمایشی:

ویدئوهای نمایشی به مردم امکان می دهد با محصولات آشنا شوند. نماهای دقیق و ویژگی های ارائه شده، استفاده از محصول را آسان تر می کند و در نتیجه، مشتریان را به خرید ترغیب می کند. با این حال، کیفیت خوب ویدیوها، به خوبی یکپارچه و بدون تبلیغات در صفحه خود را به خاطر بسپارید. YouTube را فراموش کنید و روی یک راه حل حرفه ای برای تجارت الکترونیک ویدیویی سرمایه گذاری کنید.

6. گزینه بررسی:

مشتریان شما محصولات را از طریق بررسی و نظرات می خوانند. هیچ چیز دلگرم کننده تر از پیشنهادهای دیگر مشتریان راضی نیست. با این حال، به نوبه خود، باید آماده باشید تا انتقادات منفی مثبت را جذب کنید و عناصر حیاتی را که کاربران محصول شما به دنبال آن هستند، به کار ببرید.

7. روش های مختلف پرداخت:

هر مصرف کننده درک متفاوتی از بهترین و مطمئن ترین روش های پرداخت دارد. اگر بهترین گزینه را برای مصرف کننده انتخاب نکنید، خطر از دست دادن آن را دارید. رایج ترین درگاه در منطقه فروش خود را برای بانک ها و کارت های اعتباری انتخاب کنید. همچنین، فراموش نکنید که مشتریان خاصی پول نقد هنگام تحویل را ترجیح می دهند.

8. پیگیری سفارشات:

یک گزینه ردیابی به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا زمان ورود را پیش بینی کنند، که به ویژه برای پرداخت نقدی راحت است. همچنین در مواقعی که چیزهایی گم می شوند، احساس ایمنی ایجاد می کند. دیگر خبری از ایمیل یا تلفن مشتری نیست که به این سوال بپردازد که آیا کالای آنها ارسال شده است یا خیر. بنابراین مطمئن شوید که یکی از ویژگی های فروشگاه شما گزینه ردیابی است.

9. چت زنده:

ماژول چت زنده راه دیگری برای تعامل است که ممکن است اطمینان حاصل کنید. اگرچه چت یکی از محبوب ترین ویژگی های خرید اینترنتی است، اما اغلب به اندازه کافی کنترل می شود. بنابراین، اگر پیش‌بینی می‌کنید که زمانی برای چت زنده ندارید، بهتر است آن را اضافه نکنید

10. لیست آرزوها:

لیست علاقه مندی به شما امکان می دهد لیستی از این محصولات را ذخیره کنید تا دفعه بعد که از سایت خود بازدید می کنید بتوانید آنها را به راحتی پیدا کنید. برخی از خریداران مطمئناً بعداً خرید خواهند کرد.

نتیجه:

همچنین فرصتی عالی برای بیان منحصر به فرد بودن کسب و کار خود با استفاده از یکی از این راه حل های غیر معمول است. شما همچنین می توانید از این ویژگی ها علاوه بر تاکید بیشتر بر جنبه های محصول یا فروشگاه استفاده کنید.

 

در راهکار الکترونیک سهند، ما تیمی از متخصصان داریم که به‌خوبی از آخرین روندها و فناوری‌ها مطلع هستند و برنامه‌های کاربردی موبایل و وب قوی را بر اساس نیازهای مشترک مشتریان توسعه می‌دهند. اگر به دنبال یک شرکت توسعه وب سایت خرید آنلاین هستید، در صفحه درستی هستید. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.