اخبارو مقالات

مورد از بهترین ابزار هوش مصنوعی برای ساخت وب سایت در سال 2023

مورد از بهترین ابزار هوش مصنوعی برای ساخت وب سایت در سال 2023

چرا از طریق تمام مشکلات زمانی که شما به سادگی می توانید بر روی ابزارهای AI برای ساخت وب سایت سرمایه گذاری کنید؟

 

به عنوان نسل خوش شانسی که در طوفان هوش مصنوعی گرفتار شده است، من می گویم زمان ان است که ما یاد بگیریم که چگونه از هوش مصنوعی در طراحی وب، ثبت دامنه، توسعه وب سایت، نام تجاری وب سایت و حسابرسی سایت استفاده کنیم.

اینها جنبه های حیاتی ساخت وب سایت هستند و ما اکنون از شما دعوت می کنیم تا بهترین ابزارهای هوش مصنوعی را برای هر یک از انها بررسی کنیم. جمع اوری ابزارهای هوش مصنوعی وب سایت ما به ویژه مربوط به کارافرینان، طراحان، توسعه دهندگان، بازاریابان، اژانس های نام تجاری و نویسندگان محتوا است. بیایید به ان شیرجه بزنیم:

بهترین ابزارهای AI برای ساخت وب سایت در سال 2023

  1. دامنه چرخ
  2. ویکس ADI
  3. گیت هاب Copilot
  4. 10وب
  5. اویزارد
  6. زایرو
  7. اسکرپی

1:DomainWheel: بهترین ابزار AI برای دامنه های وب سایت

طراحی سایت در تبریز-طراحی سایت  ارزان در تبریز-طراحی سایت

ثبت دامنه اولین گام از سفر ساخت وب سایت شما خواهد بود. و برای پیدا کردن یک نام دامنه مناسب، توصیه می کنیم به ژنراتور نام دامنه DomainWheel مراجعه کنید.

 

این یک ابزار هوش مصنوعی رایگان است که از هوش مصنوعی برای تولید پیشنهادات نام دامنه برای وب سایت شما استفاده می کند. شما فقط باید یک کلمه کلیدی یا عبارت را وارد کنید و DomainWheel فورا ایده های نام دامنه را ارائه می دهد.

نقش هوش مصنوعی این است که ترکیب کلمات کلیدی را تجزیه و تحلیل کند و سپس ایده های نام دامنه متنی را تولید کند.

 

کل فرایند فقط یک یا دو ثانیه طول می کشد، پس از ان شما لیستی از دامنه های موجود را در افزونه های مختلف دامنه دریافت خواهید کرد: .com، .net، .org، .biz، .info، .blog، .co، .store، .online، .tech، .site، .us و غیره.

 

DomainWheel مکمل های بیشتر است که با پیشنهادات کلمات کلیدی مرتبط، که در سه دسته امده است:

اصطلاحاتی که مانند کلمه کلیدی شما به نظر می رسند.

کلماتی که با کلمه کلیدی شما هم قافیه می شوند.

پیشنهادات تصادفی بر اساس کلمه کلیدی شما.

2. Wix ADI: بهترین سازنده وب سایت AI

طراحی سایت در تبریز-طراحی سایت ارزان در تبریز-طراحی سایت

در دسته ابزارهای هوش مصنوعی بدون کد برای ایجاد وب سایت، توصیه می کنیم چیزی مانند Wix ADI را امتحان کنید.

 

این یک سازنده وب سایت AI با کیفیت بالا است که در Wix میزبانی می شود، یک پلت فرم همه جانبه که خدمات وب سایت پایان به پایان را ارائه می دهد. یکی دیگر Wix Editor X است که یک ابزار طراحی کشیدن و رها کردن برای ساخت وب سایت ها است.

ویرایشگر Wix در سفارشی سازی بهتر است، در حالی که Wix ADI از هوش مصنوعی برای ساخت وب سایت ها بسیار سریعتر استفاده می کند.

 

ADI در اینجا مخفف هوش طراحی مصنوعی است و این سیستم برای ایجاد وب سایت ها از پاسخ های داده شده به خواسته های ان مهندسی شده است.

همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که نوع وب سایت مورد نظر خود را مشخص کنید و جزئیات کسب و کار خود را ارائه دهید. Wix ADI سپس وب و رسانه های اجتماعی را برای نشانه های کسب و کار شما اسکن می کند، قبل از ترکیب تمام اطلاعات برای تولید یک طراحی سایت متنی.

به عنوان مثال، شما می توانید با یک طراحی سایت که با رنگ های نام تجاری در لوگوی شما مطابقت دارد، پایان دهید. اما، اگر شما ترجیح می دهید در غیر این صورت، Wix ADI اجازه می دهد تا شما را به تغییر سبک وب سایت، و همچنین اضافه کردن بخش و ویرایش محتوا.

با این حال، گزینه های سفارشی سازی بسیار محدود است. سازنده وب سایت هوش مصنوعی Wix به اندازه ویرایشگر X ازادی ارائه نمی دهد.

3. GitHub Copilot: بهترین ابزار AI برای برنامه نویسی

طراحی سایت در تبریز-طراحی سایت ارزان در تبریز-طراحی سایت

دوم در جمع اوری ما از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای ساخت وب سایت GitHub Copilot، یک موتور هوش مصنوعی است که ایده ال برای توسعه دهندگان و برنامه نویسان است.

 

از OpenAI Codex برای تولید کد برنامه نویسی از زبان طبیعی استفاده می کند. سیستم یادگیری ماشین زمینه را از نظرات توسعه وب شما می گیرد و سپس به کد autosuggest می پردازد که می توانید در وب سایت خود رها کنید.

GitHub Copilot خود را در قالب یک افزونه می اید که باید در ویرایشگر کد خود جاسازی کنید. این سازگار با تمام انهایی که جریان اصلی، از جمله ویژوال استودیو کد، ویژوال استودیو، JetBrains IDEs، و Neovim.

هنگامی که ان را تنظیم کردید، GitHub Copilot مانند برنامه نویس شما عمل می کند. شما فقط باید سیستم را تحریک کنید و توابع را برای تولید رشته های کد مناسب بررسی کنید.

 

پیشنهادات کد از GitHub Copilot همیشه کامل نیست. منطق ان بر اساس کد منبع برداشت شده از مخازن در دسترس عموم است. بنابراین ممکن است مجبور شوید ان را برای اشتباهات ازمایش کنید.

 

با توجه به GitHub، کاربران معمولا حدود 26 درصد از پیشنهادات را از ابزار برنامه نویسی AI نگه می دارند.