اخبارو مقالات

طراحی سایت فروشگاهی چیست؟ همه چیز درباره سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی چیست؟ همه چیز درباره سایت فروشگاهی

 آموزش طراحی سایت

امروزه طراحی سایت فروشگاهی می‌تواند سود شما را از کسب وکارتان بیش ازاندازه کند.  اگر یک فروشگاه اینترنتی دارید، مسلما طراحی سایت فروشگاهی دراین زمینه می‌تواند کاربران زیادی را جذب سایت کند. برای طراحی سایت فروشگاهی لازم است در ابتدا سایت‌های رقیب را موردبررسی قراردهید، سپس استراتژی خود را برای طراحی سایت انتخاب کنید. درادامه به بررسی هرآنچه برای طراحی سایت فروشگاهی لازم دارید، می‌پردازیم با ما همراه باشید.

طراحی سایت،طراحی سایت ارزان،طراحی سایت در تبریز؛طراحی سایت ارزان در تبریز

وب سایت فروشگاهی چیست؟

تکنولوژی هر ثانیه نقش و جایگاه مهم‌تری در زندگی انسان امروزی پیدا می‌کند و در هر حوزه‌ای که فکرش را
بکنید ورود می‌کند تا شکل و شمایل آن را به کلی دگرگون کند. این اتفاق برای خرید لوازم نیز افتاده است چرا
که این پیشرفت‌های روز افزون باعث شکل گیری تجارت الکترونیک یا همان ای کامرس شد. فروشگاه‌های
اینترنتی نیز از شاخه‌های اصلی این حوزه به حساب می‌آیند که تحولی عظیم در دنیای کسب و کار به وجود
آوردند.

طراحی فروشگاه اینترنتی چه مزایایی دارد؟

ضرورت، اهمیت و مزایای راه اندازی سایت فروشگاهی

همان طور که اشاره شد، گسترش فروشگاه های آنلاین، از هر زمانی در گذشته بیشتر شده است. با این آمار احتمالا بیشتر کسب و کارها با اهمیت داشتن پلتفرم فروش آنلاین آشنایی دارند. اما به منظور ارائه یک توضیح جامع و شفاف، قصد داریم در این قسمت به مهم ترین مزایای طراحی فروشگاه اینترنتی اشاره می کنیم.  این مزایا شما را مجاب به طراحی سایت فروشگاهی می کند.

 

معرفی موفق‌ترین وب سایت‌های فروشگاهی ایران

حال می‌خواهیم به معرفی ۶ مورد از بهترین فروشگاه آنلاین ایران بپردازیم که تاکنون توانسته‌اند در میان مردم محبوبیت بالایی بدست آورند. در این خصوص باید گفت:

دیجی کالا: به عنوان شناخته شده‌ترین و بزرگترین وبسایت فروشگاهی ایرانی است که در سال ۱۴۰۰، بیش از ۱.۲۶۷ میلیون کالا از آن سفارش داده شده است. فروش آنلاین این مجموعه در ابتدا با کالاهای الکترونیکی شروع شد و سپس به انواع محصولات و حتی مواد غذایی نیز گسترش یافته است.

اسنپ مارکت: اسنپ، بزرگترین شرکت خصوص در زمینه حمل و نقل مسافران است که کارکردی همانند اوبر دارد. این شرکت نخستین بار در سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را شروع کرد. شاخه سوپر مارکت آن، اما فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ شروع کرده و در شهرهای مختلفی اعم از تهران، قم، اصفهان، ارومیه، مشهد، کرج، شیراز فعالیت می‌کند.

دیجی استایل: دیجی استایل یکی از زیرشاخه‌های سایت دیجی کالا است که به صورت اختصاصی در زمینه فروش پوشاک فعالیت می‌کند. این وبسایت فروشگاهی به عنوان بزرگترین سایت فروش پوشاک ایران شناخته می‌شود. بسیار از برندهای ایرانی و خارجی در این پلتفرم کالای خود را به فروش می‌رسانند.

بانی مد: یکی دیگر از فروشگاه‌های اینترنتی در زمینه پوشاک پس از دیجی استایل است که به واسطه فروش برندهای مطرح جهانی به شهرت رسیده است. این فروشگاه فعالیت اختصاصی خود را از سال ۱۳۹۳ شروع کرده و با بیش از ۵۰۰ برند مختلف همکاری دارد.

تکنولایف: از وب سایت‌های مدرن ایرانی است که در قسمت فروش محصولات موبایل، لوازم جانبی و لپ تاپ فعالیت می‌کند. این وبسایت فروشگاهی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را شروع کرده است.

تیمچه: آخرین مورد در این لیست، سایت تیمچه است که همانند دیجی کالا در دسته‌بندی‌های مختلفی نسبت به فروش کالاهای خود اقدام می‌کن