اخبارو مقالات

نحوه استفاده از هشتگ ها در سال 2023: راهنمایی برای هر شبکه

ایا می دانید چگونه از هشتگ ها استفاده کنید؟ چگونه از هشتگ ها استفاده نکنیم؟ خواندن برای تمام DOs و DON'Ts قبل از شروع

هشتگ ها یکی از ویژگی های خنده دار رسانه های اجتماعی است که درک و استفاده از ان دشوار است. اما، هنگامی که شما از انها اویزان، نتایج می ایند ریختن در.

استفاده از هشتگ ها اساسا راهی برای گروه بندی مکالمات یا محتوا در اطراف یک موضوع خاص است و مردم را برای پیدا کردن محتوایی که به انها علاقه مند است، اسان می کند.

هشتگ ها را می توان در هر پلت فرم رسانه های اجتماعی استفاده کرد، اما انها محبوب ترین در توییتر و اینستاگرام هستند.

اگر از رسانه های اجتماعی برای بازاریابی نام تجاری خود استفاده می کنید، باید از هشتگ ها استفاده کنید. هشتگ ها می توانند به افزایش دسترسی و تعامل رسانه های اجتماعی برند شما کمک کنند.

 

اما استفاده از هشتگ ها به طور موثر بیش از ایجاد های #ThrowbackThursday در اینستاگرام است.

یک استراتژی خوب رسانه های اجتماعی باید شامل ترکیبی از هشتگ های محبوب، مرتبط و مارک دار باشد.

 

این اصول استفاده موثر از هشتگ ها در رسانه های اجتماعی و اینکه چرا باید از انها استفاده کنید را تجزیه می کند.

شما همچنین یاد خواهید اموخت:

 

چگونه هشتگ هایی را پیدا کنید که برای برند شما بهترین کار را انجام دهند

چرا استفاده از هشتگ های محبوب روش درستی نیست

نکات ضروری برای استفاده از هشتگ ها در هر پلت فرم رسانه های اجتماعی خارج وجود دارد

بیا شروع کنیم

هشتگ چیست؟

نماد پوند بر روی صفحه کلید شما - که اکتوتورپ نیز نامیده می شود - در ابتدا برای علامت گذاری اعداد استفاده می شد.

 

این هشتگ برای اولین بار در تابستان 2007 توسط کریس مسینا استفاده شد. این زمانی است که متخصص بازاریابی وب با یک ایده به دفاتر توییتر رفت. به دلیل اختصار پلت فرم، او پیشنهاد کرد که این شرکت شروع به استفاده از نماد پوند برای گروه بندی توییت های مرتبط با هم کند.

 

این اولین بار است که از هشتگ استفاده می شود:

از ان زمان، استفاده از هشتگ ها، دسترسی و اثربخشی انها فقط رشد کرده است.

 

هشتگ ها راهی برای اتصال محتوای رسانه های اجتماعی به یک موضوع خاص، رویداد، موضوع یا مکالمه خاص هستند.

 

انها دیگر فقط برای توییتر نیستند. هشتگ ها در سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی نیز موثر هستند. (جزئیات بیشتر در مورد نحوه استفاده از هشتگ ها برای هر پلت فرم زیر را پیدا کنید.)

اصول اولیه هشتگ

آنها همیشه با # شروع می شوند، اما اگر از فاصله، علائم نگارشی یا نمادها استفاده کنید، کار نمی کنند.

مطمئن شوید که حساب های شما عمومی هستند. در غیر این صورت، محتوای هشتگ شده ای که می نویسید توسط هیچ غیر دنبال کننده ای دیده نمی شود.

کلمات زیادی را با هم ردیف نکنید. بهترین هشتگ ها نسبتا کوتاه هستند و به راحتی قابل یادآوری هستند.

از هشتگ های مرتبط و خاص استفاده کنید. اگر خیلی مبهم باشد، پیدا کردن آن سخت خواهد بود و احتمالاً توسط سایر کاربران رسانه های اجتماعی استفاده نخواهد شد.

تعداد هشتگ هایی را که استفاده می کنید محدود کنید. بیشتر همیشه بهتر نیست. در واقع اسپم به نظر می رسد.

چرا از هشتگ استفاده کنیم؟

هشتگ ها یک راه عالی برای ارتباط با افراد همفکر هستند و تقریباً برای هر چیزی می توان از آنها استفاده کرد.

 

به عنوان مثال، اگر صاحب یک کسب و کار کوچک هستید، می توانید از هشتگ ها برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود استفاده کنید.

 

همچنین می‌توانید از هشتگ‌ها برای افزایش آگاهی برای یک دلیل یا شروع مکالمه استفاده کنید.

 

هشتگ ها همچنین یک راه عالی برای همگام شدن با روندها و اخبار فوری هستند.

 

در اینجا چند دلیل دیگر وجود دارد که باید از هشتگ ها در استراتژی رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید.

 

تعامل با فالوورهای خود را افزایش دهید

گنجاندن هشتگ در پست های شما به معنای شرکت در مکالمه ای است که در آن پلت فرم رسانه اجتماعی اتفاق می افتد. و مهمتر از همه، باعث می شود که پست های شما در آن مکالمه قابل مشاهده باشد.

 

این می تواند به تعامل بیشتر منجر شود و تعامل برند شما در رسانه های اجتماعی را از طریق لایک ها، اشتراک گذاری ها، نظرات و دنبال کنندگان جدید افزایش دهد.