اخبارو مقالات

چیزی اساسی را برای اولین طراحی سایت خود انتخاب کنید

چیزی اساسی را برای اولین طراحی سایت خود انتخاب کنید

وبلاگ یک مکان عالی برای شروع است. این یک تمرین طراحی خوب خواهد بود و شما یاد خواهید داشت که چگونه یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) کار می کند، که برای طرح های سایت اینده مهم است. بهتر از همه - شما مجبور نیستید از ابتدا شروع کنید. قالب های وبلاگ زیادی وجود دارد که قرار دادن یکی از انها را اسان می کند.

قالب ها یک ابزار یادگیری ارزشمند هستند. تماشای چگونگی طراحی عناصر HTML، CSS و Javascript به شما بینش عمیق تری در مورد انچه که باعث می شود یک طراحی کار کند، می دهد. شما می توانید از قالب ها به عنوان پایه ای برای ایجاد تغییرات و سفارشی سازی استفاده کنید.

شاید شما نمی خواهید یک وبلاگ را شروع کنید - سعی کنید از فعالیت های خلاقانه یا سرگرمی های خود استفاده کنید. چگونه در مورد ساخت یک ویترین برای مهارت های عکاسی خود و یا برای مجموعه ای از داستان های کوتاه خود را؟ ایجاد یک طراحی برای نشان دادن اشتیاق شما باعث می شود اولین پروژه لذت بخش باشد.

 

 

یک مستند الهام بخش با لینک هایی به سایت هایی که دوست دارید ایجاد کنید یا انها را در حالی که می روید نشانه گذاری کنید. Pinterest یک مکان عالی برای پیدا کردن طراحی سایت عالی است - شما می توانید تصاویر، جلد کتاب، پوسترها، وبلاگ ها و سایر انواع کارهای طراحی را برای اشاره به ان پیدا کنید. طراحان از اصطلاح "mood board" برای این مجموعه ها استفاده می کنند. تخته های خلق و خوی یک منبع مرجع سریع هستند اگر شما خود را گیر کرده اید. که تو می خوای.

نگاهی به خارج از وب برای منابع الهام بخش

طراحی وب توسط یک زبان بصری است که می تواند در هر نقطه یافت شود، مانند پوشش یک رمان گرافیکی یا کیوسک دیجیتال در بانک شما. چشم خود را برای تشخیص طراحی خوب توسعه داده و شروع به تجزیه و تحلیل کنید که چرا چیزی کار می کند یا کار نمی کند، هر رسانه ای که باشد.

به تایپوگرافی توجه کنید

ما اغلب بدون اینکه حتی از فونت ها اگاه باشیم، می خوانیم. توجه به نوع اثر است که در شما مصرف محتوا. ایا این فونت در منو قابل خواندن است؟ چه چیزی باعث می شود که این علامت دست نوشته شده برای کسب و کار محلی به خوبی کار کند؟ نامه ها همه جا هستند. توجه داشته باشید که هر دو استفاده خوب و بد از تایپوگرافی.

Typewolf یک منبع عالی برای نگه داشتن زبانه ها در فونت های محبوب است. این لیست های زیادی برای کشف، یک سایت برجسته روز و lookbooks که دارای ترکیب فونت های دیدنی و جذاب است. دیدن نمونه های واقعی تایپوگرافی مفید است و وب سایت هایی مانند Typewolf مکان خوبی برای دیدن کاربردهای عملی انها هستند. اشنایی با فونت های مختلف به شما کمک می کند تا نوع مناسب را برای اولین طراحی سایت خود انتخاب کنید.