اخبارو مقالات

چرا به سایت شرکتی نیازمندید؟

اگر صاحب یک شرکت هستید که در زمینه ارائه محصولات یا خدمات خاصی فعالیت دارید، امروزه داشتن یک وب‌سایت برای معرفی شرکت و حتی فروش آنلاین محصولات و خدماتتان به امری ضروری تبدیل شده است. این روزها، افراد دیگر حوصله ماندن در ترافیک شهری و مسیرهای طولانی بین شهری را برای تامین محصولات و خدماتی که شرکت شما ارائه می‌دهد را ندارند. وقتی اقدام به طراحی سایت شرکتی می‌کنید، این افراد با جستجو در اینترنت به دنبال محصول و خدمات مورد نظر به وب‌سایت شما خواهند رسید.

شاید یکی از مهمترین چیزهایی که برای راه اندازی یک وب سایت شرکتی به آن نیاز دارید، مشخص کردن هدف است. شما باید بدانید که به چه دلیلی قصد راه اندازی وب سایت را دارید. خدمات و محصولاتی که توسط وب سایت شرکت شما به مشتریان عرضه می شوند، مناسب چه کسانی هستند؟ آیا اصلا قصد فروش دارید یا تنها می خواهید مخاطبین خود را با فعالیت های شرکت آشنا کنید؟ و سوالاتی از این دست . همه این سوالات می تواند به شما در مشخص کردن هدف راه اندازی یک وب سایت کمک کند.

زمانی که شخصی وارد وب سایت و یا صفحات فرود شما می شود، باید دو چیز را به صورت واضح درک کند: اول آن که چه کاری انجام می دهید و دوم آن که از بازدید کننده می خواهید که چه کاری انجام دهد. نباید صفحات شما باعث گیج شدن و یا سردرگم شدن مخاطبانتان شود. زمانی که هدف از راه اندازی یک وب سایت شرکتی را پیدا کردید، قدم اول را برداشته اید.