اخبارو مقالات

طراحی سایت سفارشی در راهکارالکترونیک سهند

وب سایت سفارشی استاندارد

ارائه وب‌سایت استاندارد ما برای مشاغل کوچک و متوسط ​​که می‌خواهند یک وب‌سایت سفارشی با طراحی مدرن با قیمتی مقرون‌به‌صرفه داشته باشند، یا برای کسانی که می‌خواهند چیزی حماسی باشند، اما نیاز به یک وب‌سایت دارند که به سرعت راه‌اندازی شود.

برای بسیاری از کسب و کارهای کوچک و متوسط، محصول وب سایت استاندارد ما تعادل کاملی بین زیبایی شناسی، عملکرد و مقرون به صرفه بودن است. مطمئن نیستید کدام گزینه برای شما بهترین است؟ برای شروع گفتگو با ما تماس بگیرید و ما به شما کمک می کنیم تا در بهترین مسیر برای کسب و کارتان راهنمایی کنید.

طراحی سایت ارزان در تبریز

وب سایت سفارشی

وب سایت ما برای مشاغلی که می خواهند یک وب سایت حماسی با طراحی خیره کننده داشته باشند عالی است. هر وب‌سایت که می‌سازیم به دقت قاب سیمی شده است، از ابتدا به صورت دستی کدگذاری شده است، همه محتوا برای سئو بهینه‌سازی شده است و فقط با تخیل جمعی ما محدود می‌شود.

 

برای مشاغلی که بهترین ها را می خواهند یا برای کسانی که نیازهای پیچیده دارند، وب سایت ما برای شما مناسب است. مطمئن نیستید کدام گزینه برای شما بهترین است؟ برای شروع گفتگو با ما تماس بگیرید و ما شما را در بهترین مسیر برای رسیدن به اهدافتان راهنمایی خواهیم کرد.

 

بهینه سازی وب سایت

آیا در حال حاضر یک وب سایت دارید، اما می خواهید آن را بهبود بخشید؟ خدمات بهینه سازی وب سایت ما تجربه کاربری (UX)، دسترسی و تبدیل وب سایت شما را بهبود می بخشد.

 

دیگر تنها داشتن یک وب سایت کافی نیست، حتی زمانی که اطلاعات درستی را ارائه می دهد. کاربران بی حوصله هستند و اگر نتوانند آنچه را که به دنبالش هستند بیابند، سفارش خود را ثبت کنند یا دست خود را به عنوان سرنخ به سرعت و به راحتی بالا ببرند، آنها را ترک خواهند کرد و پولی را که برای بازاریابی خرج کرده اید تا کاربر به وب سایت خود برسد. هدر خواهد رفت.

پشتیبانی وب سایت

متداول ترین چیزی که مردم در اولین تماس با ما به ما می گویند این است که شخصی که اکنون وب سایت آنها را مدیریت می کند به آنها پاسخ نمی دهد یا تغییرات خود را به سرعت انجام نمی دهد. اگر این یک نقطه دردناک برای شما است، دیگر به دنبال آن نباشید. ارائه زمان تحویل سریع درخواست های پشتیبانی از روز اول در هسته اصلی فلسفه ما بوده است.

 

روند ما برای درخواست پشتیبانی نمی تواند ساده تر باشد. به سادگی به آدرس ایمیل پشتیبانی ما ایمیل بزنید و یک بلیط پشتیبانی به طور خودکار برای شما باز می شود. بلیط شما سپس به مناسب ترین کارشناس تیم ما اختصاص داده می شود تا درخواست شما را ظرف یک یا دو ساعت بررسی کند. از آنجا، کارشناس تعیین شده برای بلیط شما درخواست را تکمیل می کند و در صورت هرگونه سوال با شما تماس می گیرد یا به شما اطلاع می دهد که درخواست شما تکمیل شده است. آسان، سریع و مقرون به صرفه.

میزبانی وب سایت مدیریت شده

میزبانی وب سایت چیزی است که وب سایت شما را در اینترنت در دسترس جهانیان قرار می دهد. وب سایت شما بر روی سروری قرار دارد که برای ارائه وب سایت شما به هر کسی که می خواهد آن را ببیند طراحی شده است.

 

مهمترین جنبه میزبانی وب سایت، در دسترس بودن یا آپتایم بودن آن است، که ما آن را در زمان واقعی برای هرگونه رویداد غیرمنتظره نظارت می کنیم. دومین بخش مهم میزبانی وب سایت، عملکرد است. وب سرور باید قدرت پردازش و حافظه کافی برای مدیریت وب سایت شما داشته باشد.

 

چه یک وب سایت کوچک با ترافیک بیشتر محلی، یک وب سایت بزرگ با ترافیک ملی یا جهانی، یا یک برنامه وب با نیازهای cpu/حافظه بالا داشته باشید، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم. برای شروع با ما تماس بگیرید.