اخبارو مقالات

بهینه سازی موتور جستجو چیست؟

 

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) فرآیند درک رفتار جستجوگر و مخاطبان و بهینه سازی محتوای وب برای ارائه یک تجربه مرتبط است. این شامل عناصر ضروری تسلط فنی وب است، از جمله ارائه دستورالعمل ها، حاشیه نویسی ها و سیگنال هایی برای موتورهای جستجو برای خزیدن کارآمد، فهرست بندی و در نتیجه رتبه بندی یک صفحه وب. این فرآیند در نهایت منجر به افزایش ترافیک جستجو و درآمد می شود.

طراحی سایت در تبریز،طراحی سایت در تبریز،طراحی سایت ارزان در تبریز

ما معتقدیم سئوی با کیفیت به ایجاد یک تجربه کاربری بهتر کمک می کند. رویکرد ما در Merkle بر ارتباط و کارایی فنی تمرکز دارد: کمک به موتورهای جستجو برای ارائه نتیجه مناسب، در زمان مناسب، با پیام‌رسانی مناسب به کاربر مناسب. هنگامی که این هدف عالی مورد اصابت قرار می گیرد، اتفاقات شگفت انگیزی برای ترافیک، درآمد و رشد یک تجارت رخ می دهد. برای میلیون ها کاربر در روز، تجربه کاربری از نتایج جستجو شروع می شود

 

سئوی فنی چیست؟

سئوی فنی با تنظیماتی که می‌توانند در وب‌سایت و سرور پیاده‌سازی شوند (مانند عناصر صفحه، پاسخ‌های هدر HTTP، نقشه‌های سایت XML، تغییر مسیرها، داده‌های متا و غیره) تعریف می‌شود. کار فنی سئو تاثیر مستقیم یا غیرمستقیم بر خزیدن موتورهای جستجو، نمایه سازی و در نهایت رتبه بندی دارد. به این ترتیب، سئوی فنی شامل تجزیه و تحلیل، تحقیق کلمات کلیدی، توسعه پروفایل بک لینک یا استراتژی های رسانه های اجتماعی نمی شود.

#طراحی سایت ارزان در تبریز#طراحی سایت در تبریز#طراحی سایت