اخبارو مقالات

5 نشانه که زمان طراحی مجدد وب سایت فرا رسیده است

 

فناوری و رفتارهای مصرف کننده سریعتر از همیشه در حال پیشرفت و تغییر هستند. بنابراین اگر متوجه شدید که از خود می‌پرسید «از چه زمانی باید به طراحی مجدد وب‌سایت فکر کنم؟»، پاسخ همین حالا است.

طراحی سایت در تبریز-طراحی سایت ارزان در تبریز-طراحی سایت

برای اطمینان از اینکه وب‌سایت شما به بهترین شکل ممکن کار می‌کند، بهینه‌سازی و توسعه تکرارها کلیدی است – این چیزی است که ما اغلب می‌توانیم به آن توجه کنیم: با سایر فاکتورهای فشار بیشتری برای پرداخت، می‌تواند چیزی برای فهرست کارهای سال آینده به نظر برسد. . اما اولویت بندی یک وب سایت جدید در واقع می تواند گامی در جهت کسب درآمد بیشتر باشد. حقیقت این است که؛ گاهی برای پول درآوردن باید پول خرج کنیم.

 

مطمئن باشید که این زمان مناسب برای انجام این سرمایه گذاری است. به لیست زیر نگاهی بیندازید و ببینید آیا علائم هشدار دهنده ای دارید که نشان می دهد وب سایت شما دیگر مناسب نیست.

وب سایت Red Flags

موقعیت های زیادی وجود دارد که نشان می دهد زمان آن فرا رسیده است که طراحی مجدد یک وب سایت را در نظر بگیرید. بیایید چک لیست خود را در زیر مرور کنیم.

1. فناوری شما قدیمی است

هر چند سال یک بار نحوه مرور مردم در اینترنت و ابزارهایی که برای تعامل با آن استفاده می کنند تغییر می کند. سایت شما باید با آن تکامل یابد، در غیر این صورت مردم به سادگی استفاده از آن را متوقف خواهند کرد. طراحی بدون پاسخ، چیزی از گذشته است. واقعیت این است که تعداد بیشتری از بازدیدکنندگان شما با گوشی‌های خود به وب‌سایت شما می‌آیند و انتظار یک تجربه مرور یکپارچه را دارند، با صرفه‌جویی در آن کاربران را ناامید نکنید. صادقانه بگویم، اگر وب سایت شما برای موبایل بهینه سازی نشده باشد، در حال از دست دادن سرنخ ها هستید. ضروری است که سایت شما در هر دستگاهی کار کند. این همچنین شامل اطمینان از اینکه تمام اندازه های صفحه نمایش در نظر گرفته شده است و همه مرورگرها کار می کنند نیز می شود.

 

یکی دیگر از گاف‌های فنی این است که به پیام‌های خطای ۴۰۴ و لینک‌های شکسته اجازه می‌دهد ادامه پیدا کنند. این نه تنها استفاده خوبی از ارتباطات برای کسب و کار شما نیست، بلکه تبلیغات بد فعال است - نشان دهنده عدم سازماندهی و نگهداری ضعیف است. اگر به اینجا رسیده است، شما چند گزینه دارید. و ما می توانیم به شما کمک کنیم تا سایت فعلی خود را حفظ کنید، در حالی که راه حل دیجیتالی ارائه می دهید که برای کسب و کار شما ارزش می افزاید. پیام خطای 404 یک SOS اینترنت است. خوشبختانه، در کوبا، ما اولین پاسخ دهندگان وب سایت هستیم.

2. اهداف تجاری شما برآورده نمی شوند

آیا سایت شما با اهداف تجاری شما مطابقت دارد؟ اگر نرخ تبدیل یا ترافیک هدف خود را برآورده نمی‌کنید، یا اگر نرخ پرش شما خیلی بالا است و ثبت نام ایمیل شما خیلی پایین است... شاید مشکل از خود طراحی باشد. شما می خواهید با سایت خود رشد ثابتی داشته باشید. اگر وب سایت شما سرنخ ایجاد نمی کند، وقت آن است که تجدید نظر کنید.

 

3. شما می خواهید با روندهای طراحی به روز بمانید

طراحی مجدد یک وب سایت همیشه مربوط به به روز رسانی های ضروری نیست. گاهی اوقات بیشتر تصویر و برند محور است. هر چند وقت یکبار روندهای بصری تازه می شوند. اگر می‌خواهید به عنوان یک شرکت مدرن در نبض صنعت خود قرار بگیرید، باید به بخش نگاه کنید - این یعنی زنده و به‌روز و مطابق با روندهای وب.

4. شما یک بازار جدید را هدف قرار داده اید

جمعیت‌شناسی، ملیت‌ها و فرهنگ‌های مختلف، همگی ترجیحات متفاوتی برای تصاویر، لحن متن، نحوه تعامل با رابط کاربری، نحوه جستجوی کلمات کلیدی و حتی ترجیحات رنگ و صدا دارند. هدف قرار دادن یک بازار جدید به این معنی است که مطمئن شوید که فکر شما با هدف شروع می شود: آنها چه چیزی را دوست دارند؟ چه چیزی آنها را الهام می بخشد؟ به چه چیزی اهمیت می دهند؟

 

همچنین ارزش این را دارد که به این فکر کنید که چگونه می توانید این کار را انجام دهید و در عین حال خود را از رقبای خود متمایز کنید. فقط به یاد داشته باشید که در اینجا از خود بپرسید "آیا وب سایت خود را بهتر از رقبای خود دوست دارم؟" یک بله ساده ممکن است تمام چیزی باشد که برای حفظ وب سایت خود برای یک یا دو سال دیگر نیاز دارید.

5. شما می توانید بهتر انجام دهید

بنابراین اغلب وب سایت ما یک ضرورت است که در زمان فشار و وحشت ایجاد می کنیم. اما آیا به وب سایت خود افتخار می کنید؟ اگر هنگام اشتراک‌گذاری وب‌سایت خود با مشتریان و کارمندان بالقوه دچار بهانه‌گیری یا بهانه‌گیری شدید، شاید ارزش این را داشته باشد که فکر کنید: چگونه می‌توانم در اینجا بهتر عمل کنم؟ اگر رقبای شما در حال افزایش هستند، مشتریان شما را شکار می کنند و به وضوح وب سایت موثرتری نسبت به شما دارند، زمان تغییر فرا رسیده است. 70 درصد از تصمیم خرید تحت تأثیر وب سایت تجاری است. بنابراین وقتی به وب‌سایت خود نگاه می‌کنید، الهام‌بخش خرید هستید؟ اگر نه، ما به شما ایمان داریم - شما می توانید بهتر انجام دهید.

 

فواید غیرمنتظره بی‌شماری برای به‌روزرسانی وب‌سایت وجود دارد: این فرصتی برای برندسازی مجدد به شما می‌دهد (و گاهی اوقات مجبورتان می‌کند) در مورد همه دارایی‌های خود تجدید نظر کنید که به احتمال زیاد نیاز به به‌روزرسانی دارند (اما این وبلاگ دیگری است!). با محتوای جدید، تصاویر تازه و سفر کاربر بهبود یافته، یک وب سایت جدید می تواند به افزایش ترافیک سایت و سئو کمک کند. با توجه به اینکه گوگل هر چند سال یکبار الگوریتم خود را به روز می کند، ارزش آن را دارد که استراتژی موتور جستجوی خود را با استراتژی دیجیتالی فعلی خود هماهنگ کنید. کلمات کلیدی خاص گفتار یا کلمات کلیدی که در ارتباط با فناوری های جدید مانند الکسا کار می کنند، ویژگی های نوآورانه ای هستند که می توانند در ترکیب قرار گیرند. طراحی سایت شما می تواند شانس شما را برای تبدیل افزایش دهد، و اکنون می تواند زمان اضافه کردن قابلیت های جدید به سایت برای افزایش سرنخ ها باشد.

 

طراحی مجدد سایت به شما این فرصت را می دهد تا مدیریت محتوا را بهبود بخشید. دانستن مدت زمان کپی کردن، زمان درج فیلم یا گرافیک، نحوه ساختار ناوبری و هزاران انتخاب طراحی روانشناختی دیگر، همگی بخشی از این علم هستند.

 

یک وب سایت جدید می تواند کاتالیزوری برای بسیاری از به روز رسانی های ضروری در ارتباطات تجاری شما باشد. اگر این برای شما مهم است، وقت آن است که برنامه ریزی برای طراحی مجدد وب سایت خود را شروع کنید. خبر خوب این است که لازم نیست سخت یا وقت گیر باشد. با کمی تأمل در مورد نیازها و اهداف خود، این یک فرآیند گام به گام است که نیازی به غلبه بر آن ندارد. در کوبا این نان و کره ماست، ما در خواب وب سایت ها را دوباره طراحی می کنیم (گاهی اوقات به معنای واقعی کلمه).

 

روند سرراست و ساده ما واقعاً حول یک سوال کلیدی است:

موفقیت برای شما چیست؟

این جایی است که گفتگو شروع می شود و آنچه را که ما در هر مرحله از راه می سازیم.

 

همیشه لازم نیست از ابتدا شروع کنید و یک سایت کاملاً جدید بسازید، اما مهم است که مسدود کننده ها را حذف کنید و وب سایت خود را در سطح عملکرد بالا نگه دارید. یک وب سایت اغلب اولین نقطه تماس است، به این معنی که اولین برداشتی را که مشتریان بالقوه شما از کسب و کار شما دارند می گذارد. پس حتما یک خوب درست کنید. امروز اولین قدم کودک را بردارید.