اخبارو مقالات

چرا بسیاری از مردم به دنبال طراحی سایت ارزان هستند؟

ببینید، همه ما دوست داریم یک معامله خوب داشته باشیم.

 

در واقع، وقتی این کار را انجام می‌دهیم، اولین کاری که انجام می‌دهیم این است که با هیجان به فرد کناری‌مان مباهات کنیم که چگونه به توافق رسیده‌ایم.

 

اما جستجوی یک معامله خوب در طراحی سایت خطرناک است.

 

مردم آنقدر وسواس زیادی برای پس انداز کردن چند تومن دارند که از این واقعیت غافل می شوند که از طرف یک فرد در اوکراین که به سختی انگلیسی صحبت می کند، یا پیرزنی که در زیرزمینی در مونتانا زندگی می کند و هنوز از ویندوز ویستا استفاده می کند، کلاهبرداری می کنند.

 

این شکار برای یک معامله خوب طراحی سایت حتی باعث می‌شود مردم این عبارت را تایپ کنند که هر بار لرزه‌ای بد در ستون فقرات من می‌فرستد

طراحی سایت ارزان

 

*برررر*

 

به‌عنوان یک طراح سایت، دیدن این عبارت در گوگل بسیار آزاردهنده است.

 

اما به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک، آن را درک می کنم. من اونجا بودم.

 

قبل از اینکه به این موضوع بپردازیم که چرا جستجو برای طراحی وب سایت ارزان اشتباه است و چرا طراحی وب سایت مقرون به صرفه جایگزین بسیار بهتری است، بیایید سعی کنیم آنچه را که در اینجا در مورد آن صحبت می کنیم تعریف کنیم.

طراحی سایت ارزان چیست؟

 

سوال عالی و جواب دادن به آن آسان نیست.

 

به این دلیل که قیمت گذاری خدمات طراحی وب، مانند قیمت گذاری هر چیزی، بسیار ذهنی است. (فقط این ماشین حساب طراحی وب سایت فوق العاده عمیق را بررسی کنید تا منظور من را ببینید)

 

 

و زمانی که تعداد طراحان وب را در نظر بگیرید که چه تعداد از طراحان وب برای تصمیم گیری در مورد هزینه خدمات خود از روش های متفاوتی استفاده می کنند، کمی کردن طراحی وب ارزان حتی دشوارتر می شود.

 

قبل از اینکه چشمانتان را بچرخانید و دکمه برگشت را بشکنید، بگذارید توضیح دهم

چرا بسیاری از مردم به دنبال طراحی سایت ارزان هستند؟

طراحی سایت ارزان در تبریز

بر اساس تحقیقات من، بیش از 1500+ نفر هر ماه به دنبال "طراحی سایت ارزان" در ایران هستند.

افرادی که به دنبال طراحی سایت ارزان هستند به طور کلی در یکی از این دسته بندی ها قرار می گیرند:

 

    آنها به دنبال طراح وب سایتی می گردند که بتواند خدمات با کیفیت خوبی را با قیمتی که در حد بودجه متوسط ​​آنها باشد به آنها ارائه دهد.

    آنها برای طراحی وب سایت و نرخ بازگشت سرمایه که ارائه می دهد ارزشی قائل نیستند و انتظارات غیرواقع بینانه ای در مورد هزینه آن دارند.

    آنها به دنبال استفاده از یک طراح وب ناامید هستند.