اخبارو مقالات

پنج تکنیک طراحی وب

پنج تکنیک طراحی وب که باید در وب سایت شما پیاده سازی شود:

راهکار الکترونیک سهند

1. آن را ساده نگه دارید

اولاً، شما باید فقط روی چیزهای مرتبط با کاربران تمرکز کنید. هر چیزی که بیرون است را حذف کنید. عناصر غیر ضروری را از صفحه حذف کنید. به عنوان مثال، یک خبرنامه ممکن است به آدرس ایمیل نیاز داشته باشد اما به شماره موبایل نیاز ندارد. برخی از خدمات نیز نیازی ندارند.

کاربر ممکن است نگران تماس تلفنی با یک فروشنده پرفشار باشد که او را به سایتی متفاوت هدایت می کند. شما باید در مورد اینکه چه چیزی باید داشته باشید و چه چیزی را حذف کنید، استراتژیک باشید.

همچنین، روی قابلیت استفاده، تجربه کاربری و کارایی وب سایت تمرکز کنید. اشیاء و گزینه ها و همچنین صفحات کلیدی را قابل مشاهده کنید تا کاربر به راحتی به هدف خود برسد. این برای قابلیت استفاده وب سایت ضروری است. طراحی وب عالی با آنها بدون کشش چیزها ارتباط برقرار می کند.

اصل KISS (بسیار ساده نگه دارید) باید همیشه یک شی بدوی در طراحی وب سایت باشد. همچنین، با اعمال اصل بوسه، کاربران از فضای سریع شگفت زده می شوند. آنها نیاز به کاوش داده ها به سرعت دارند. اصل KISS به آنها کمک می کند تا به سرعت آنچه را که برای آن مشاهده می کنند پیدا کنند.

کاربران موبایل بیشترین درصد را برای پلتفرم های مختلف تشکیل می دهند. بنابراین، استراتژی "موبایل اول". علاوه بر این، برای رسیدن به هدف باید مراحل زیر را دنبال کنید:

ابتدا کوچکترین صفحه نمایش را طراحی کنید،

سپس وایرفریم موبایل را توسعه دهید و آن را به عنوان الگوی صفحه نمایش بزرگ اعمال کنید.

بهبود مستمر را اعمال کنید.

جمع آوری انواع بازخورد وب سایت و اکنون آن را روی یک دستگاه تلفن همراه واقعی امتحان کنید.

2. سبک منحصر به فرد و تایپوگرافی

برند خود را از طریق تایپوگرافی منحصر به فرد نشان دهید. این به کاربران کمک می کند تا شرکت شما را از رقبا درک کنند. مجموعه تایپوگرافی هایی که برای طراحی برندها گرفته می شود تاثیر بیشتری بر روی کاربران می گذارد. این عاملی برای ایجاد شخصیت بصری عالی از برند است.

خوب، تایپوگرافی با کیفیت ناشی از تجربه کارهایی است که سایر خدمات طراحی وب تجارت الکترونیک انجام داده اند. بر اساس این تجربه تصمیم بگیرید. تقاضا برای چیزی وجود دارد که احساس متفاوتی دارد. به خاطر داشته باشید که سبک خلاقانه زیاد ممکن است کاربر را گیج کند. بنابراین، از فرم های ساده استفاده کنید. تکنیک های موثر طراحی وب باعث می شود تا کاربران تجربه لذت بخش تری داشته باشند.

3. آن را قابل پیش بینی کنید

قوانینی وجود دارد که باید آنها را به خاطر بسپارید. مهمترین چیز این است که دکمه های ناوبری باید دکمه های ناوبری را دوست داشته باشند. علاوه بر این، متن روی آنها باید به صراحت مشخص کند که دکمه کاربر را به کجا می برد. مطمئن شوید که دکمه ها کار می کنند و برای پیمایش در دسترس هستند.

برای مثال، اگر از یک زیر منوی جابجایی استفاده می‌کنید، تأیید کنید که کاربر می‌تواند بدون هدر دادن قابلیت جابجایی به منوی فرعی دسترسی پیدا کند. بنابراین، می‌توانید رنگ یا تصویر را در یک منوی جابجایی ویرایش کنید.

علاوه بر این، راه‌های مختلفی وجود دارد که آژانس طراحی گرافیک ملبورن می‌تواند از آنها برای حفظ مشتریان خود استفاده کند. در یک پروژه کوچک، می تواند به سادگی استفاده از یک عنوان بزرگ از یک "دکمه پایین" در منو باشد. برای پروژه‌های بزرگ، طراح می‌تواند دنباله‌ای «breadcrumb» اضافه کند، عنوان فرعی یا برای افرادی که واقعاً گم شده‌اند، می‌توان از نقشه سایت استفاده کرد.

4. روی کاربر خود تمرکز کنید

عادات یک کاربر در وب با آنچه محققان در یک زخم می بینند متفاوت نیست. آنها به هر صفحه جدید نگاه می کنند و مقدار کمی از متن را در نظر می گیرند. علاوه بر این، واقعیت این است که کاربران معمولاً از حجم زیادی از اطلاعات مشاهده شده در یک سایت غفلت می کنند.

حداکثر کاربران فقط به اطلاعات سرگرم کننده نیاز دارند. اگر نتواند علاقه خود را حفظ کند، کاربر ممکن است روی دکمه بازگشت کلیک کرده و جستجو را ادامه دهد. کاربران کیفیت و قابلیت اطمینان را دوست دارند.

آنها به جای خواندن فکر می کنند و نیاز به رضایت فوری دارند. جدا از این، اگر طراحی وب سایت و مسیریابی شما طبیعی نباشد، مشکلات و سوالات مختلفی پیش خواهد آمد. این امر درک آن را برای کاربران دشوار می کند.

5. انیمیشن وب

در عصر حاضر، همه عجله دارند و زمان کم است، بنابراین یک انیمیشن وب بخشی ضروری از وب سایت است. انیمیشن می‌تواند نقش مهمی در درک ساده‌تر ایده‌ها و رابط‌ها داشته باشد. انیمیشن های وب می توانند ایده های پیچیده را در مدت زمان کمی ارائه دهند.

انیمیشن ها همچنان قدرت برند را در دنیای دیجیتال ما به نمایش می گذارند و شخصیت بزرگی را به برند ارائه می دهند و آن را ایستا کوچک و پویاتر می کنند.

خب، تعداد ابزارهای خلاقانه ای که اکنون در دسترس طراحان است، نقش بسیار زیادی را ایفا کرده است. برخی از این ابزارها برای سازندگان، توسعه دهندگان یا سایر غیر انیماتورها طراحی شده اند و دارای رابط هایی هستند که برای روشن کردن مشکلات ایجاد آنها طراحی شده اند.

این زمین بازی را به روی کاربر باز می کند و آنها را قادر می سازد با انیمیشن مطالعه کنند. این زیبا است زیرا غیرانیماتورهای تاریخی از بخش انیمیشن پروژه دوری کرده اند. با این حال، به عنوان یک تصویر طراحی وب موثر، انیمیشن وب می تواند کار خوبی برای جلب توجه کاربر انجام دهد و یک بازی بازاریابی خوب باشد.

کلمات پایانی:

با رعایت تکنیک های بالا می توان به راحتی یک وب سایت زیبا و مفید طراحی کرد. طراح وب سایت باید فقط روی موارد مهم برای کاربران تمرکز کند. کافی است به پیشنهادهایی برای تکنیک های موثر طراحی وب که در اینجا اشاره شده است فکر کنید و وب سایتی ارزشمند و جالب خواهید داشت.