اخبارو مقالات

مزایای سئو چیست

 

آیا باید در بهینه سازی موتور جستجو (SEO) سرمایه گذاری کنم؟ آیا سئو ارزش واقعی ارائه می دهد؟ آیا سئو واقعا عامل مهمی در رشد کسب و کار است؟ صاحبان مشاغلی که قصد دارند شرکت خود را از طریق انواع کانال های بازاریابی دیجیتال رشد دهند، ممکن است مزایای جستجوی اینترنتی ارگانیک را ارزیابی کنند.

 

 

طراحی سایت ارزان در تبریز-شرکت های طراحی سایت در تبریز-سئو و پشتیبانی سایت

ما 5 مزیت قابل توجه بهینه سازی موتورهای جستجو را برای مشاغلی که قصد افزایش دید و ارائه ارزش برای مخاطبان هدف خود را دارند، بررسی می کنیم.

  1. سئو اکتشاف ارگانیک و ترافیک وب سایت با کیفیت بالا را افزایش می دهد

دید ارگانیک که منجر به افزایش ترافیک وب سایت می شود، یک مزیت بزرگ سئو است. بهینه سازی موتورهای جستجو بسیار هدفمند و مشتری محور است. یک استراتژی موثر SEO به ارائه صفحات وب شما به مخاطبان مرتبط از طریق جستجوهای مربوطه کمک می کند.

از آنجایی که کاربر از قبل به دنبال چیزی است که شما باید ارائه دهید، دید ارگانیک بدون تلاش برای جذب یا متقاعد کردن بازدیدکننده، ترافیک با کیفیت بالا را به وب سایت شما هدایت می کند.

2.Seo بازگشت سرمایه قابل توجهی را ارائه می دهد

هنگام ارزیابی کانال‌های بازاریابی دیجیتال، بازگشت سرمایه (ROI) اگر مهم‌ترین اولویت نباشد، اغلب یک اولویت است. در حالی که نتایج SEO زمان بر است، یک استراتژی با کیفیت بالا در نهایت ROI قابل توجهی را ارائه می دهد.

سرنخ‌های موتور جستجو نرخ نزدیکی 14.6% را ارائه می‌دهند، تقریباً 12% بیشتر از بازاریابی سنتی – با این حال، اگر وب‌سایت شما در انتهای صفحه دو، سه، چهار یا اصلاً رتبه‌بندی نشده باشد، احتمالاً سرنخ وجود ندارد. از سوی دیگر، اولین فهرست گوگل 33 درصد از کل ترافیک جستجو را دریافت می کند. دیده شدن موتورهای جستجو به طور مستقیم با افزایش ترافیک وب و افزایش درآمد مرتبط است و بازگشت سرمایه را به یکی از مهم ترین مزایای SEO برای بسیاری از شرکت ها تبدیل می کند.

3. SEO اعتبار و اعتماد را بهبود می بخشد

رتبه بندی در صفحه اول گوگل باعث افزایش اعتبار در بین مشتریان بالقوه می شود. گوگل وب سایت ها را بر اساس ده ها سیگنال درون صفحه و خارج از صفحه، مانند محتوای ایجاد شده، سرعت وب سایت و قابلیت استفاده از موبایل رتبه بندی می کند. در حالی که اکثر مصرف‌کنندگان احتمالاً این سیگنال‌ها را در نظر نمی‌گیرند، کاربران انتظار دارند Google ابتدا محتوای مرتبط و ارزشمند را ارائه دهد. اکثراً به طور ضمنی به الگوریتم اعتماد دارند و 75 درصد از کاربران به صفحه دو نمی روند.

 

 

 

اعتماد بر اساس قدرت موتور جستجو و یک محصول یا خدمات با کیفیت بالا ایجاد می شود که باعث ایجاد اعتبار در بین بازدیدکنندگان می شود.

4. SEO تجربه کاربر را بهینه می کند

تجربه کاربری یک جزء حیاتی سئو و یک فاکتور مهم رتبه بندی گوگل است. ژورنال موتور جستجو توضیح می دهد: "گوگل یاد گرفته است که چگونه یک تجربه کاربری مطلوب یا نامطلوب را تفسیر کند و یک تجربه کاربری مثبت به عنصری اساسی برای موفقیت یک وب سایت تبدیل شده است."

 

 

 

یک کاربر گوگل انتظار دارد که در چند لحظه به پرسش او پاسخ داده شود. بازدیدکننده‌ای که روی یک وب‌سایت کلیک می‌کند و با تجربه کاربری ضعیفی مواجه می‌شود - مانند ناسازگاری تلفن همراه یا انبوهی از پنجره‌های بازشو - احتمالاً در عرض چند ثانیه آن را ترک می‌کند. نرخ پرش بالا به گوگل می گوید که صفحه وب برای کاربر ارزشمند نیست و اغلب باعث رتبه بندی پایین تر می شود.

5. SEO موفقیت PPC را افزایش می دهد

تبلیغات موتور جستجوی پولی (PPC) و سئو به خوبی با هم کار می کنند. رتبه‌بندی وب‌سایت در بالای نتایج جستجوی پولی و در میان رتبه‌بندی‌های ارگانیک صفحه اول، فرصت‌های بیشتری را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد تا از وب‌سایت شما بازدید کنند و اعتبار برند را تقویت کنند. علاوه بر این، از داده های SEO می توان برای اطلاع رسانی و بهینه سازی استراتژی PPC خود استفاده کرد.