اخبارو مقالات

12 دلیل برای اینکه کسب و کار و سایت شما به سئو نیاز دارد

طراحی سایت ارزان در تبریز

بهینه سازی سایت (SEO)

12 دلیل اصلی که اولا کسب و کار شما باید وب سایت داشته باشد و دوما وب سایت شما باید برای متورهای جستجو بهینه شود (SEO) ، پس از همین امروز به فکر آینده کسب و کار خود باشید و با خواندن این 12 دلیل هر چه سریع تر دست بکار شوید تا در آینده از دیگر کسب و کارهای رقیب خود عقب نمانید.

چرا باید وب سایت ما بهینه سازی (SEO) شود برای موتورهای جستجو :

1-چون کاربران اکثر سایت ها و نیازهای خود را از طریق موتورهای جستجو ، پیدا میکنند و به ندرت پیش بیاید مستقیما آدرس سایت مقصد را وارد کنند . مثلا اگر شما در زمینه فروش گوشی موبایل فعالیت دارید و همچنین یک وب سایت فروشگاهی هم برای خود دست و پا کرده اید با اسم (xyz.com) ، شاید با تبلیغات بتوانید اطرافیان خود را با وب سایت خود آشنا کنید که مستقیما آدرس سایت شما را برای دیدن محصولات در مرورگر خود تایپ کنند ، ولی 90% افراد نیازمند گوشی موبایل از طریق موتورهای جستجو مثل گوگل ، برای پیدا کردن نیازها و جواب های خود استفاده میکنند و شاید به این صورت در کلمه خرید موبایل سامسونگ را در یک موتورجستجو سرچ کنند. پس چه بهتر که سایت شما نیز جزء سایت های اول یک موتور جستجو باشد.

2-سایت شما بهینه سازی و SEO شده باشد ، و در رتبه های بالا دست پیدا کرده باشد ،اعتماد بیشتری به مشتریان شما و بازدید کنندگان شما منتقل می شود .

3-اگر سایت شما بهینه سازی و SEO خوب داشته باشد، تجربه کاربری بهتری را نیز برای سایت شما به ارمغان می آورد و کاربر از سایت شما بازدید می کند.

4-بهینه شدن سایت شما به صورت محلی (منطقه ای که کسب و کار شما قرار دارد و دامنه فعالیت شما در آن منطقه ها است)، به معنی جذب افراد بیشتر که کلمه مربوط به کسب و کار شما را جستجو میکنند و تبدیل شدن این بازدید کنندگان به مشتری است.

5-سئو یکی از مراحل چرخه خرید یک مشتری به حساب می آید ، یعنی اگر یک نفر به گوشی موبایل نیاز داشته باشد ، اول به یک موتور جستجو (گوگل) در اینترنت مراجعه میکند و کلمه ای را که در رابطه با محصول در ذهن دارد را تایپ میکند و جستجو میکند (مثلا: خرید گوشی ای فون در خیابان پاسداران) ، پس اگر شما رتبه یک این جستجو باشید ،مسلما مشتری دو قدم دیگر تا خرید از سایت شما قرار دارد .

6-بهینه شدن سایت شما یک مزیت به وب سایت شما می دهد ،آن هم به روز بودن و به روز ماندن مطالب و سایت شما برای مشتریان است.

7-سئو و بهینه سازی سایت یک روشی است که معمولا از تبلیغات محیطی و سایر تبلیغات خیلی ارزان تر و خیلی به صرفه تر است.

8-سئو کردن وب سایت خود یک استراتژیک بلند مدت برای کسب و کار شماست ،یک سرمایه گذاری بلند مدت که بتوانید در کلمه هایی که مربوط به شغل شما است بعدها اولین باشید .

9-با بهینه کردن و تحلیل وب سایت خود می توانید رفتار مشتریان خود را نیز بررسی کنید و تقریبا به علایق و نیازهای آنها پی ببرید.

10-بهینه شدن سایت شما ، فرصت های جدیدی را در اختیار شما قرار خواهد داد و می توانید از این فرصت ها به خوبی استفاده کنید .

11-اگر وب سایت شما در نتایج موتورهای جستجو قرار ندارد.پس کسب و کار شما در دنیای اینترنت و آنلاین روبه شکست است.

12-سئو وب سایت باعث می شود شما به یک فروشگاه و خدمات همیشه باز (24 ساعته) تبدیل شوید.

امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید و منتظر نظرات ارزشمند شما هستم. هر گونه سوالی دارید در انتهای این مقاله بپرسید تا پاسخ سوالتان را بدهم.

برای انجام خدمات تخصصی در زمینه سایت و پشتیبانی و سئو مجموعه ما در میان شرکت های طراحی سایت ارزان در تبریز در تلاش است بهترین خدمات را به مشتریان عرضه کند.

 

راهکار الکترونیک سهند