اخبارو مقالات

بررسی عوامل موثر در قیمت طراحی سایت

طراحی سایت ارزان در تبریز

امروزه با توجه به همه گیر و فراگیر شدن اینترنت و تجارت الکترونیک، افراد زیادی به سمت بازار های اینترنتی روی آورده اند و طراحی سایت از کارهای بسیار مهمی است که این روزها بسیار رواج پیدا کرده و طرفداران بسیاز زیادی را به خود جذب کرده است. نکات مهم این است که به چه طریق می توان به شرکت های طراحی سایت در تبریز اعتماد کرد؟ قیمت طراحی سایت به چه عواملی بستگی دارد؟ این سوالات به این دلیل مطرح می شوند که امروزه برآورد هزینه های طراحی سایت و قیمت اعلام شده توسط شرکت های طراحی سایت در تبریز بسیار متفاوت از یکدیگر می باشند.

در این مقاله به مهم ترین نکاتی که در هزینه ی طراحی سایت موثر می باشند خواهیم پرداخت:

1. استاتیک یا داینامیک بودن طراحی سایت
طراحی سایت هایی فقط قابلیت نمایش را دارند و نمی توان ویرایش و تغییراتی را در آن ها به وجود آورد را وب سایت های استاتیک می نامند. وب سایت های استاتیک هزینه های بسیار پایین تری را نسبت به وب سایت های داینامیک به همراه دارند. طراحی سایت های داینامیک نوعی از سایت می باشند که دارای پنل های مدیریتی بوده و مدیر وب سایت به راحتی قادر به ایجاد تغییراتی در وب سایت می باشد.

2. آماده بودن و استفاده از cms
طراحی سایت هایی که از اسکریپ های از قبل ساخته شده و یا از cms طراحی می شوند هزینه های تولید کمتری را دارند در مقابل طراحی سایت های حرفه ای که برای آن ها از پایه برنامه نویسی می شود، به دلیل اینکه نیاز به وقت و انرژی بیشتری صرف طراحی و تولید آن ها می شود هزینه های بالاتری را به همراه خواهند داشت.

3. عناصر گرافیکی و امکانات طراحی سایت
هرچقدر طراحی سایت میزان امکانات بیشتری داشته باشد و از عناصر گرافیکی بیشتری در آن استفاده شده باشد، به همان میزان باعث افزایش قیمت طراحی سایت خواهد شد.

4. اعتبار شرکت و پشتیبانی
معمولا شرکت های طراحی سایتی که سابقه و رزومه کاری بالاتری داشته باشند هزینه ها و قیمت های بالاتری را نسبت به شرکت های نوپا به همراه خواهند داشت.

 

راهکار الکترونیک سهند