اخبارو مقالات

ظاهر یک سایت مهم تر است یا محتوا ؟

طراحی سایت ارزان در تبریز

شاید این سوال یکی از اصلی ترین مسائلی باشد که مدیران یک کسب و کار آنلاین به آن فکر میکنند ، اینکه آیا بازدیدکنندگان وب سایت ، جذب ظاهر آن میشوند و یا جذب محتوا؟
بسیاری از مدیران کسب و کارهای آنلاین به دنبال یافتن روش هایی برای جذب بازدید کننده بیشتر میباشند و در این میان ممکن است برخی از مدیران درهنگام ساخت وب سایت صرفا به جنبه های ظاهری ساختن وب سایت خود اهمیت داده و برخی دیگر صرفا به محتوای وب سایت خود اهمیت داده و به هیچ وجه به جنبه های ظاهری سایت خود اهمیت نمیدهند. به نظر شما آیا نحوه عملکرد این دو گروه از مدیران کسب و کارهای آنلاین صحیح است؟
 ابتدا باهم نتیجه عملکرد این دو گروه را مقایسه کنیم :
تصور میکنیم به یک وب سایت بسیار زیبا اما با محتوایی ضعیف وارد شده ایم ، وب سایتی که هزینه طراحی سایت آن بسیار بالاست اما از نظر محتوای مورد پسند کاربران قابل قبول نمیباشد . به نظر شما آیا هیچ کاربری حاضر است تنها به دلیل گرافیک وب سایت در آن باقی بماند و به مخاطب دائمی آن سایت تبدیل شود ؟
یا فرض کنیم به یک وب سایت بسیار ساده اما با محتوایی قدرتمند وارد شده ایم ، در ابتدا میتوان گفت که این گونه سایت ها شاید شانس بیشتری برای نگهداشتن و جذب بازدیدکننده دارند اما به احتمال بسیار زیاد ، به دلیل سادگی بیش از اندازه سایت ممکن است در اثر خستگی چشم کاربر و یا علاقه کاربر به بازدید از سایت هایی با گرافیک نسبتا مناسب تر ممکن است کاربران در این سایت ها نیز ، تبدیل به مشتری و یا مخاطب دائمی نشوند.

به نظر شما راه حل رفع این مشکل چیست؟

حال شما تصور میکنید حفظ بازدید کننده سخت تر از جذب آن است یا خیر ؟ به نظر شما چگونه میتوان این مشکل را حل کرد؟

به نظر من راه حل رفع این مشکل بسیار ساده می باشد ، میتوانید با استراتژی هایی برای کاهش هزینه طراحی سایت ، از یک وب سایت با گرافیک کاملا مناسب برخوردار شوید ، و از طرفی با نوشتن مقالات و متن هایی قدرتمند ، علاوه بر افزایش میزان بهینه سازی سایتتان میتوانید نسبت به جذب بازدیدکنندگان نیز موفق عمل کنید. میتوانید برای چگونه نوشتن محتوای سایت خود کمی مطالعه نمایید ، و یا روش هایی برای افزایش گرافیک سایت خود در نظر بگیرید تا بتوانید در کنار گرافیک وب سایتتان ، محتوای قدرتمندی نیز داشته باشید. به هرحال نمیتوان تاثیر بخش مقالات در جذب بازدیدکننده را کتمان کرد اما از طرفی نیز نمیتوان تاثیر گرافیک یک وب سایت در نگه داشتن بازدیدکننده در سایت ها را نیز نادیده گرفت.

برای انجام خدمات تخصصی در زمینه سایت و پشتیبانی و سئو مجموعه ما در میان شرکت های طراحی سایت ارزان در تبریز در تلاش است بهترین خدمات را به مشتریان عرضه کند.

 

راهکار الکترونیک سهند