اخبارو مقالات

10 اشتباه رایج در طراحی وب ، مشاغل کوچک انجام می دهند(پارت 2)

  •     اطلاعات تماس پنهان

تولید سرنخ ، البته ، هدف اصلی یک وب سایت تجاری است. با کمال تعجب ، یکی از رایج ترین اشتباهات در وب سایت کسب و کار ، ایجاد مشکل در یافتن اطلاعات تماس است. بهتر است در هر صفحه دیگر پیوندی به صفحه "تماس با ما" خود داشته باشید ، و در صورت ارائه گزینه های مختلف تماس از جمله ایمیل ، شماره تلفن و آدرس فیزیکی به شما کمک می کند تا راهنمای بیشتری دریافت کنید. هر زمان که بازدید کننده ای تصمیم به گام بعدی بردارد ، باید راه ارتباطی با کسب و کار شما در دسترس باشد.

  •     مطالب خیلی کم

برخی از مشاغل کوچک با وب سایت خود مانند آگهی تبلیغاتی در ویترین فروشگاه محلی رفتار می کنند. آنها کمی بیش از اطلاعات تماس خود را در وب سایت خود نشان می دهند. بازدید کنندگان از سایت شما می خواهند بدانند که تجارت شما چه می کند و چرا می توانید خدمات یا محصولی بهتر از رقبا ارائه دهید. وب سایت کسب و کار یک فرصت فروش است ، نه فقط یک تبلیغ طبقه بندی شده. بنابراین بهترین کار این است که وقت بگذارید و چندین صفحه از محتوا را بنویسید که تجارت شما را می فروشد. تمام اطلاعاتی را که مشتری احتمالی برای تصمیم گیری در مورد خرید نیاز دارد ، ارائه دهید. کمبود وب سایت در محتوا رتبه بالایی در موتورهای جستجو نخواهد داشت و به احتمال زیاد مشتریان را با س questionsالات بی پاسخ زیادی مواجه خواهد کرد.

  •     بدون تماس واضح برای اقدام (CTA)

فراخوانی واضح و قانع کننده برای اقدام برای تبدیل بازدیدکنندگان به لید ضروری است. اما برخی از وب سایت های مشاغل کوچک هیچ راهنمایی روشنی در مورد اینکه در صورت تمایل به خرید کالایی یا گرفتن قیمت کالا چه کاری باید انجام دهند ، به کاربران نمی دهند. CTA ها باید اقناع کننده و بی واسطه باشند. عباراتی مانند "اکنون امتیاز رایگان خود را دریافت کنید" بسیار موثرتر از "لطفا برای دریافت پیشنهاد اینجا کلیک کنید." فراخوانها برای عمل باید از سایر مطالب متمایز باشند ، بنابراین مکان یابی آنها آسان است.

  •     استفاده ضعیف از فضای سفید

ایجاد فضای خالی بین بلوک های متن و تصاویر ، خواندن مطالب را آسان تر کرده و صفحه را جذاب تر می کند. اما برخی از وب سایت های تجاری اطلاعات بیش از حد زیادی را در هر صفحه جمع کرده اند. شما باید تمام اطلاعات مربوطه را که کاربر به آن نیاز دارد بدست آورید. با این حال ، به همان اندازه مهم است که یک وب سایت از اضافه بار اطلاعات رنج نبرد. بنابراین ، از ارائه دیوارهای غیر قابل نفوذ به متن به بازدید کنندگان خودداری کنید. در عوض ، مطالب خود را با فضای سفید ، زیرعنوان ها و تصاویر جدا کنید تا خواندن آن آسان تر شود.

  •     سبک اشتباه برای مخاطب هدف

طراحی سایت شما باید متناسب با تجارت و مخاطبان هدف شما باشد. به عنوان مثال رنگ ها و قلم هایی که برای سایتی که اسباب بازی های کودکان را می فروشد استفاده می کنید ، کاملاً متفاوت از وب سایت حسابداران است. همچنین تلاش برای جذب مخاطب بسیار گسترده ممکن است اشتباه باشد. بنابراین ، وب سایت خود را به طور خاص برای افرادی که محصولات یا خدمات شما را خریداری می کنند ، طراحی کنید.

  • نتیجه

طراحی یک سایت به اندازه محتوا برای موفقیت بسیار مهم است. بنابراین ، از استفاده از الگویی که ممکن است سایر مشاغل مانند شما از آن استفاده کرده باشند خودداری کنید. سایت را بدون سر و صدا و پیگیری ناوبری را آسان کنید و سایت را با در نظر گرفتن مخاطبان و اهداف خود طراحی کنید.