اخبارو مقالات

برترین روندهای طراحی وب و رابط کاربری برای 2021

Jumpstart پروژه های جدید و وب سایت را با تعدادی از داغترین عناصر طراحی در سال 2021 طراحی مجدد می کند. این سبک های پرطرفدار مطمئناً به شما کمک می کند تا به روشی مدرن ، تازه و مناسب برای سال جدید ایجاد کنید.

در اینجا بهترین قسمت وجود دارد: بسیاری از این عناصر طراحی را می توان با یکدیگر (و بسیاری دیگر از عناصر) ترکیب کرد و به شما کمک کرد تا چیزی منحصر به فرد و خاص پروژه های خود ایجاد کنید.

بسیاری از روندهایی که در حال ظهور هستند ، مواردی هستند که ما پیش بینی کرده بودیم (و در سال 2020 مشاهده کردیم) - حالت تاریک ، شکستن قوانین تایپوگرافی ، تصاویر هنری ، رنگ ، لایه بندی و موارد دیگر. ویدئویی در مورد روند طراحی وب 2021 تماشا کنید:

Dark Mode

حالت تاریک در همه جا وجود دارد. به لطف استفاده از مرورگرها و دستگاه های تلفن همراه برای تغییر حالت روشن و تاریک ، باید در نظر بگیرید که چگونه طرح های خود را با رنگ بندی در نظر گرفته اید (اگر این حالت پیش فرض نباشد).

به دلیل محبوبیت حالت تاریک به عنوان ترجیح کاربر ، حتی بیشتر طراحان برای طراحی کلی وب سایت و ارتباط کاربری به پالت های رنگی تیرا و عمیق روی می آورند.

این پروژه ها غالباً تأثیر بدی دارند ، بنابراین مهم است که در حالت چگونگی حالت تاریک بر فضای کلی پیام و دیوار طراحی سایت فکر کنید ، حتی اگر برنامه ای برای تغییر حالت ندارید.

برای طراحانی که ارتباط کاربری روشن تری ایجاد کنید ، به این فکر کنید و در صورت انتخاب حالت تاریک در انتخاب کاربر ، طراحی کنید. به یاد داشته باشید که حالت تیره فقط معکوس کردن پالت رنگ نیست ، آیا باید ترکیبی عمدی از رنگهای عمیق تر و تره تر باشد که همان حالت بصری با حالت روشن ساخته و خوانده شده و عملکرد را حفظ کنید.