اخبارو مقالات

موثرترین راه ها برای تبلیغ وب سایت و جذب مشتری(قسمت اول)

 

اگر می‌خواهید وب‌سایت شما برای شما مشتریان جذب کند (نه فقط بازدید)، به جای درستی آمده‌اید.

 

در این راهنما، ما 7 روش موثر برای تبلیغ وب سایت خود را بدون بودجه گسترده یا تجربه بازاریابی قبلی پوشش خواهیم داد.

 

بهترین قسمت؟

 

هر استراتژی عبارت است از:

  1.  
  2. آزمایش شده و آزمایش شده؛
  3. مقیاس پذیر (بدون هک یکباره)؛
  4. رایگان یا مقرون به صرفه؛
  5. آسان برای یادگیری و اعمال.
  6. بیا شروع کنیم!
  7. بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)

بهینه سازی موتور جستجو یکی از مقرون به صرفه ترین راه ها برای جذب مشتریان جدید است. وقتی به درستی انجام شود، استراتژی سئوی شما می‌تواند به شما کمک کند تا در هنگام خواب، بدون صرف هزینه، سرنخ‌ها را افزایش دهید.

 

به خاطر داشته باشید که سئو موضوع بسیار جامعی است و این مقاله فقط نکات کلیدی را که باید بدانید را پوشش می دهد. اگر می خواهید متخصص شوید، توصیه می کنیم این راهنما را بررسی کنید.

قرار دادن سایت شما در گوگل

موقعیتی را تصور کنید که یک مشتری بالقوه درباره کسب و کار شما می شنود و می خواهد بیشتر بیاموزد. آنها به گوگل مراجعه می کنند اما نمی توانند کسب و کار شما را پیدا کنند، حتی وقتی با نام تجاری جستجو می کنند.

این کابوس دیجیتال مارکتینگ می تواند در یکی از دو حالت رخ دهد: شما یک وب سایت ندارید یا وب سایتی دارید که توسط گوگل ایندکس نشده است.

طراحی سایت ارزان در تبریز

پس از ایجاد یک وب‌سایت جدید، مهم است که دامنه خود را به حساب کنسول جستجوی Google خود اضافه کنید، جایی که می‌توانید درخواست نمایه‌سازی کنید، عملکرد خود را نظارت کنید و مشکلات مربوط به جستجو را برطرف کنید.

 

نکته حرفه ای: برای تعیین اینکه آیا سایت شما در حال حاضر در گوگل است، می توانید یک سایت انجام دهید: URL وب سایت خود را جستجو کنید. این همه صفحات فهرست شده برای دامنه شما را برمی گرداند. به عنوان مثال، جستجوی "site:www.pagecloud.com" این نتایج را نشان می دهد.

طراحی سایت ارزان در تبریز

تحقیق کلمات کلیدی

تحقیق در مورد کلمات کلیدی به شما کمک می کند تا تعیین کنید به غیر از نام تجاری خود، چه کلمات یا موضوعاتی را باید هدف قرار دهید.

 

توجه: یک صفحه هرگز برای یک کلمه کلیدی رتبه بندی نمی کند، به همین دلیل است که ما موضوعات را ذکر می کنیم. اکثر صفحات برای صدها یا هزاران تغییر کلمه کلیدی رتبه بندی می شوند. این مهم است که هنگام انجام تحقیقات کلمات کلیدی به خاطر داشته باشید.

 

بهترین کلمات کلیدی کادرهای زیر را علامت بزنید:

 

حجم جستجو: اگر کسی کلمات کلیدی شما را جستجو نکند، حتی بهترین محتوا نیز هیچ بازدیدکننده ای نخواهد داشت.

رقابت کم: شما باید کلمات کلیدی را هدف قرار دهید که بتوانید با تولید محتوای با کیفیت بالاتر از آنچه که قبلا وجود دارد رتبه بندی کنید. بیشتر در این مورد در زیر.

مربوط به کسب و کار شما: رتبه بندی برای کلمات کلیدی که هرگز برای شما مشتری به ارمغان نمی آورد معنی ندارد.

برای تعیین حجم جستجو و رقابت کلمات کلیدی بالقوه خود، باید از ابزار کلمه کلیدی استفاده کنید.

 

Ubersuggest یک ابزار رایگان است که حجم جستجو، سختی سئو، ایده های کلمات کلیدی و موارد دیگر را در اختیار شما قرار می دهد.

 

از طرف دیگر، اگر بودجه، یک تیم بازاریابی دارید و به دنبال افزایش تحقیقات کلمات کلیدی خود هستید، Ahrefs استاندارد واقعی در مورد ابزارهای SEO است.

نکته حرفه ای: سختی SEO (Ubersuggest) و سختی کلمه کلیدی (Ahrefs) تخمین هایی هستند که نشان می دهد رتبه بندی در صفحه 1 گوگل برای یک کلمه کلیدی معین در یک مکان مشخص چقدر سخت خواهد بود. امتیاز بر اساس مقیاس 0 تا 100 (سختی کم تا زیاد) با تجزیه و تحلیل پیوندهایی که به نتایج جستجوی موجود اشاره می کنند محاسبه می شود. اساسا، رتبه بندی صفحات رقیب با بک لینک های زیاد سخت تر از صفحات بدون بک لینک است.

 

توصیه می‌کنیم بهترین ایده‌های کلیدواژه را در Google Sheet یا Airtable مانند این زیر دنبال کنید:

طراحی سایت در تبریز

(در صورت تمایل یک کپی تهیه کنید و خودتان از این الگوی ردیابی کلمه کلیدی استفاده کنید)

 

اگر می خواهید در مورد تحقیق کلمات کلیدی بیشتر بدانید، راهنمای گسترده ما را بررسی کنید.

ایجاد محتوای بهینه شده برای جستجو

چه در حال بهینه سازی صفحات موجود یا ایجاد صفحات جدید باشید، چند قانون اساسی وجود دارد که باید برای به دست آوردن بالاترین عملکرد ممکن از آنها پیروی کنید.

 

علیرغم این واقعیت که تقریباً 200 فاکتور رتبه بندی وجود دارد، به طور کلی، فقط چند عنصر کلیدی وجود دارد که باید فعالانه درباره آنها فکر کنید.

 

یک تجربه کاربری عالی ارائه دهید

 

ظاهر وب سایت شما و نحوه تعامل افراد با آن می تواند تأثیر زیادی بر سئوی شما داشته باشد.

 

به عنوان مثال، اگر وب‌سایت کندی دارید یا محتوای شما به سختی خوانده می‌شود، مردم آن را ترک می‌کنند و دیگر برنمی‌گردند، که به مرور زمان به رتبه‌بندی شما در جستجو لطمه می‌زند.

 

به همین دلیل است که وب سایت شما باید ارائه دهد:

 

  1. صفحات با بارگذاری سریع؛
  2. طراحی و ناوبری بصری؛
  3. متن خوانا؛
  4. تصاویر و رسانه های چشم نواز؛
  5. تجربه موبایل کاربر پسند.
  6. کپی رایتینگ قدرتمند

 

هنگام ایجاد محتوا برای وب سایت یا وبلاگ خود، مهم است که بهترین شیوه های کپی رایتینگ مانند:

 

  1. بدون اشتباهات املایی یا دستوری؛
  2. کوتاه و مختصر (بدون کرک غیر ضروری)؛
  3. ارائه مشاوره عملی؛
  4. استفاده از مترادف برای جلوگیری از افزونگی؛
  5. از محرک‌های احساسی، قلاب‌ها و صخره‌ها استفاده کنید.