اخبارو مقالات

ویژگی محتوای ویدیو باکیفیت و تاثیر ویدیو بر سئو

طراحی سایت ارزان در تبریز

1- مرتبط بودن

محتوای ویدیو بایستی با موضوع و بحث محتوای متنی و صوتی شما در وب سایتتان هماهنگ و مرتبط باشد و ویدیو غیر ربط عکس عمل میکند و این عمل باعث بهینه سازی سئو می شود.

2- زمان مشخص

محتوای ویدیویی برای هر چه با کیفیت بودن آن بایستی کنتر از 4 دقیقه باشد و حجم آن بیشتر از 15 مگابایت نباشد به دلیل اینکه مخاطب حداکثر 4 دقیقه به ویدیو مهلت می دهد که جذاب باشد یا نه و باید ویدیو خود را بر آن اساس تنظیم نمایید.

نکته ی کاهش حجم محتوای ویدیو تان این است که شما با آپلود کردن در آپارات و یوتیوب که علاوه بر کاهش هزینه هاستینگ باعث ظاهر نمودن در گوگل می نماید.

 3- محتوای متنی  

حتما کسانی هستند که به محتوای متنی توجه زیادی دارند و باید در کنار محتوای ویدیوتان ، محتوای متنی بهتری را داشته باشید که باعث تأثیر گذاری بیشتر می نماید.

 4- زیرنویس

یکی از جدیدترین ترفند های دیده شدن و باکیفیت محتوای ویدیو می باشد ، متن مکالمات است که با زیرنویس نمودن با ایموجی های مختلف باعث درگیرکردن تمام حواس کاربر و محتوای ویدیو را برای بیننده آسان تر و قابل فهم تر می سازد.
 

چند نکته‌ی سئو کردن ویدیو

اطلاعات صحیح از فیلم در اختیار خزندگان موتورهای جستجوگر قرار دهید تا آنها بتوانند ویدیو شمارا بررسی و با توجه به کیفیت و اطلاعات به‌دست‌ آمده از ویدیو، آن را رتبه‌بندی کنند.

ویدیو را در جایی آپلود کنید که نوشته یا متنی وجود داشته باشد که بیانگر محتویات درون یک ویدیو باشد آپلود یک ویدیو در یک صفحه خالی نمی‌تواند کارایی چندانی داشته باشد.

ویدیو را می‌بایست در تگ‌ها و برچسب‌های مشخص تعریف نموده این کار به‌وسیله سئو کاران انجام خواهد شد تا برای خزندگان موتورهای جستجوگر قابل‌ فهم باشد که در این قسمت از سایت یک ویدیو استفاده‌ شده است.

بهتر است برای آپلود فیلم‌ها یا ویدیوها از همان وب‌سایت به‌صورت مستقیم استفاده شود و از سایت‌های دیگر مثل آپارات، یوتیوب و غیره استفاده برای آپلود استفاده نشود.

 

جمع‌بندی

قرار دادن ویدیو در سایت برای سئو سایت مفید و حیاتی به نظر می‌رسد، ویدیوی خلاقانه، می‌تواند در عرض چند روز در اینترنت پخش شود و میلیون‌ها بازدید داشته باشد. بهتر است در تمامی صفحات محصولات و صفحات خدمات از ویدیو هم استفاده کنیم، اما باید یک سری نکته‌ها را رعایت کرد تا بهترین نتیجه حاصل شود. ویدیو باید .متناسب با موضوع فعالیت وب سایت و جذاب باشد تا باعث شود کاربران در وب سایت چند دقیقه باقی بمانند.

راهکار الکترونیک سهند